Piirin toiminnanjohtajaksi Lea Väänänen

Ajankohtaista, Yleinen 15:35

Lea Väänänen, 48, on valittu Uudenmaan piirin uudeksi toiminnanjohtajaksi. Väänänen toimii tällä hetkellä Nuorten Kotkien Keskusliiton toiminnanjohtajana.

Väänäsellä on pitkä kokemus järjestökentältä niin puolueessa kuin muissakin järjestöissä. Väänänen on toiminut  Uudenmaan piirin varapuheenjohtajana 8 vuotta (2003-2010). Lisäksi hänellä on kokemusta useista eri kunnallisista luottamustehtävistä kotikaupungistaan Hyvinkäältä.

-Lean vahva järjestöosaaminen, laaja Uudenmaan tuntemus sekä kokemus vaalikampanjoinnista ovat loistava yhdistelmä piirin lähtiessä seuraavien vuosien aikana useisiin vaaleihin. Lealla on valtavasti kokemusta ja laajat verkostot. Olen iloinen, että saimme hänet uudeksi toiminnanjohtajaksi, piirin puheenjohtaja Anne Karjalainen sanoo.

-Odotan innolla järjestötyön aloittamista Uudenmaan piirissä. On ilo olla mukana tekemässä tulevia vaaleja yhdessä uusmaalaisten aktiivien kanssa ja tukea heidän ponnisteluitaan kohti loistavaa vaalimenestystä, Lea Väänänen sanoo.

Väänänen aloittaa työssään toukokuun aikana.

Piirin nykyinen toiminnnanjohtaja Pekka Tuuri siirtyy SDP:n kunta- ja järjestöasiain sihteeriksi 1.5. alkaen.