Uudenmaan Sosialidemokraattien toiminta

Uudenmaan Sosialidemokraatit ry on Uudenmaan vaalipiirin alueella toimivien SDP:n kunnallisjärjestöjen ja puolueosastojen muodostama piirijärjestö.

Edistämme Uudellamaalla sosialidemokratian päämäärää, vapauden, tasa-arvon, solidaarisuuden ja oikeudenmukaisuuden yhteiskuntaa. Siinä jokainen toimii kykyjensä mukaan oman ja yhteisen hyvinvoinnin puolesta. Ympäristöstä ja jokaisesta ihmisestä pidetään huolta.

Uudenmaan SDP:n toiminnan keskiössä on sen piireissä olevien kunnallistason järjestöiden yhteistyön koordinointi. Uudenmaan piiri järjestää aktiivisesti koulutustilaisuuksia ja muita tapahtumia. Kulmakivenä järjestön toiminnassa on SDP:n kehittäminen Uudenmaan vaalipiirin alueella.

Uudenmaan SDP yhdessä emopuolueen ja kunnallistason järjestöjen kanssa ovat oiva keino vaikuttaa niin pieniin kuin suuriin asioihin. Vuonna 1906 perustettu Uudenmaan Sosialidemokraatit tarjoaa yhteiskunnasta kiinnostuneille koneiston maailman parantamiseen. Tavoitteenamme on tarjota innokkailla jäsenillemme verkostot, työkalut, rohkeus ja apu vaikuttaa – oli vaikuttaminen sitten blogin kirjoittamista, hernekeiton jakamista vaaliteltoilla maaliskuun loskassa tai vaikuttamista Eduskunnassa.

Uudenmaan Sosialidemokraatit kutsuvat sinut mukaan parantaman maailmaa kanssamme.

Tule vaikuttajaksi ja päättäjäksi. Liity jäseneksi. Ole demari.