Demokraattishared image on Instagram

Tervetuloa mukaan, Marko ja Husu. Risteilyn alkuillassa Marko Varajärvi, "Husu" Hussein ja Antti Rinne. Husu ja Marko kertoivat porukalle siitä, miksi he valitsivat SDP:n. Punnittua puhetta.demokraatti

Kristiina Salonenshared image on Instagram

Toiset juhlii tänään venetsialaisia. Me juhlittiin 1 -vuotiasta kummipoika Felixiä. Pikkuinen kanssajuhlija väsähti kesken juhlahumun. Niin käy joskus isommillekin. 😉 Tunnelmallisia venetsialaisia kaikille!kristiinasalonen

Tarja Filatovshared tweet on Twitter

Juuri kun piti lähteä SDPn risteilybussille, tuuli nappasi parvekelaatikot alas. Että sellainen myrsky yö laivassa tiedossa.

Maria Tolppanenshared tweet on Twitter

Perustulolla oleilemiaan, kokeilun ulkopuoliset työttömät kurituksen kohteeksi. Tämäkö on SOS-hallituksen tasa-arvoa? Ei ainakaan reilua!

Miapetra Kumpula-Natrishared image on Instagram

Hyvä erilainen perjantai-ilta; vuosiseminaarissani lähemmäs sata ihmistä asian parissa! Kiitos Sixten Korkman, Risto Kousa STTK, #Eurooppanuoret Jesse Jääskeläinen ja Ex-#meppi -panelistit Ulpu Iivari, Virrankoski ja Outi Ojala ja moderaattori Kirsi Heikel! Happy after the seminar I organised in Helsinki - Friday night and the room got full, some hundred participants - about the future of the #EUmiapetrakumpula

Ladataan Tapahtumat
Etsi Tapahtumat