Tytti Tuppurainenshared image on Instagram

Hi from Palm Beach, Florida! Wonderful to celebrate Finland 100 years anniversary here - and my birthday today. Faboulous! Trump is also here. You can see the tower of his residence in this picture.tyttitup

Sosialidemokraatit SDPshared video on Facebook

Näillä mennään! Kun timanttisia videoita tehdään, jää joskus vähän filminpätkiä myös leikkuupöydälle. Näillä pois leikatuilla hetkillä toivotamme kaikille hulvatonta lauantaita. Maailmaa voi muuttaa ja siihen tarvitaan myös hauskoja ihmisiä! Kuntavaaliehdokkuuskin on vain klikkauksen päässä ;)Sosialidemokraatit SDP

SDP:n puheenjohtaja Antti Rinteen mukaan EK:n päätös vaarantaa Suomessa käynnistyneen orastavan talouskasvun ja heikentää samalla työntekijöiden asemaa. Rinne perää pääministeriltä johtajuutta.Sosialidemokraatit SDP

Sosialidemokraatit SDPshared video on Facebook

SDP:s vice ordförande Maarit Feldt-Ranta har nåt att säga dig. Kommunalvalet hålls den 9 april. SDP önskar sig en mångsidig grupp kandidater, med en god uppfattning om invånarnas vardag, det vill säga allt ifrån utmaningar i arbetslivet och studier till hur det är att få familljens vardag att rulla. Vi ber dig bli vår kandidat i kommunalvalet. Det går lätt genom att klicka på videon.Sosialidemokraatit SDP

Sosialidemokraatit SDPshared video on Facebook

SDP:n varapuheenjohtaja Ville Skinnarilla on sinulle asiaa. Kuntavaalit järjestetään 9. huhtikuuta. Haluamme ehdokkaiksi suomalaisia, joilla on hyvä käsitys kansalaisten arjen asioista, työelämän haasteista, opiskelusta tai perhearjen pyörittämisestä. Pyydämme sinua ryhtymään kuntavaaliehdokkaaksemme. Klikkaamalla videota se onnistuu helposti.Sosialidemokraatit SDP

110-vuotisjuhlaseminaarin taltiointi ja esitykset

Ajankohtaista, Yleinen 11:02

Uudenmaan sosialidemokraattinen piirijärjestö juhlisti 110-vuotista taivaltaa seminaarin merkeissä syyspiirikokouksen yhteydessä Espoossa 12.11.

Taltiointi katsottavissa: https://youtu.be/ikl-psepY_w

Tulevaisuusluotaus: Yhteiskunnallisesta murroksesta sosiaalisesti, taloudellisesti ja ekologisesti kestävään politiikkaan

klo 10.00 seminaarin avaus – Anne Karjalainen, Uudenmaan Sosialidemokraattien puheenjohtaja

klo 10.15 Varallisuus kasautuu yhä harvemmille, näkyykö kapitalismin murros Suomessa? – Matti Tuomala, Tampereen yliopiston kansantaloustieteen professori