Ladataan Tapahtumat

Koko päivä

SDP:n kampanjalauantai; koputuskampanjapäivä

helmikuu 9

VALTAKUNNALLINEN KAMPANJALAUANTAI 9.2.2019 AIHEENA: KOPUTUSKAMPANJA Uudellamaalla osallistumme koputuskampanjaan järjestämällä aamupäivällä koulutusta ja jalkautumisen: - Espoossa Entressen kirjastossa (os. Siltakatu 11) klo:10-13->jalkautuminen Koulutusta vetää valovoimainen Mikael Kölhi Toivomme kaikkien ehdokkaiden osallistumista ja tukiryhmäläiset ovat myös lämpimästi tervetulleita tekemään kampanjapäivää. Piiri tarjoaa lounaan. Ilmoittauduttehan mukaan viimeistään 5.2. Tässä linkki ilmoittautumiseen: https://link.webropolsurveys.com/S/5304BC420F2F4BD6

Grillimakkaratarjoilu Kantvikin Sale klo 10-13

helmikuu 9 @ 10:00 - 13:00
Kantvikin Sale, Sokeritehtaantie 9
Kirkkonummi,
+ Google Map

KIRKKONUMMEN DEMARIT tarjoaa Kantvikin Salen pihalla 9.2. kello 10-13. grillimakkaraa. Rajoitettu määrä makkaraa. Pakkasraja -15.   Teltalle on tulossa vierailemaan kansanedustajaehdokkaita. Tule ja tenttaa! Kansanedustajaehdokkaat kiertävät alueella ovelta ovelle keskustelemassa asukkaiden kanssa. Teltalla on myös kysely, johon vastaamalla ja yhteystiedot jättämällä osallistuu kuuden tunnin kotisiivouksen arvontaan.

Tapahtuma kauppakeskus Lohjantähdessä klo 10-13

helmikuu 9 @ 10:00 - 13:00

Lohjan sosialidemokraattinen kunnallisjärjestö järjestää tapahtuman kauppakeskus Lohjantähdessä. Yhteyshenkilö Leena Levonperä; leena.levonpera@gmail.com.

Tapahtuma Jokelan K-kaupalla

helmikuu 9 @ 10:00 - 12:00
K-kauppa Jokela, Puistokuja 2
Tuusula,
+ Google Map

Jokelan työväenyhdistys on tavattavissa Jokelan K-kaupan edessä Tuusulassa.

Mitä sinulla on sydämellä? Kerava klo 11-13

helmikuu 9 @ 11:00 - 13:00
kerava kirjastonaukio Kerava, + Google Map

Nyt on muutoksen aika. SDP haluaa viedä Suomen tulevaisuuslinjalle, jossa panostetaan koulutukseen ja osaamiseen, reiluun työelämään, eriarvoisuuden vähentämiseen ja ilmastonmuutoksen torjuntaan. Meillä taitaa olla #samasuunta. SDP Keravan väki eri lautakunnista ja kaupunginvaltuustosta on paikalla kuuntelemassa juuri sinulle tärkeitä asioita. Tarjolla 150 ensimmäiselle lämmintä grillimakkaraa Lapsille keppihevosesterata (sallittu myös aikuisille), omat kepparit mukaan 🙂