SDP:n puheenjohtaja Antti Rinne kutsui häntä Meilahden teho-osastolla hoitaneet hoitajat iltapalalle kiitoksena erinomaisesta hoidosta. ❤️ - Huippuammattilaisia ja hienoja ihmisiä. Todella sydämellinen ja iloinen tapaaminen ja jälleennäkeminen, Antti totesi.Sosialidemokraatit SDP

🤔 Asetus, direktiivi, komissaari, meppi... Euroopan unionista puhuttaessa käytetään tiuhaan sanoja, joiden merkitystä on hyvä silloin tällöin kerrata. Tällä videolla on alle minuutissa selitettynä, mikä onkaan asetus ja mikä direktiivi!Sosialidemokraatit SDP

Puolueiden puheenjohtajat ovat linjanneet yhdessä sote-ratkaisusta. SDP:lle on tärkeää: 🌹 Ihmisten palveluiden parantaminen ja terveyserojen kaventaminen 🌹 Palveluiden tuottaminen pääosin julkisina palveluina, yksityinen ja kolmas sektori täydentävät. 🌹Ei markkinamallille, kyllä ihmisten sujuville ja oikea-aikaisille palveluille!Sosialidemokraatit SDP

Euroopan unionista ja sen päätöksistä kuulee valtavasti erilaisia väitteitä ja legendoja. Tiedätkö, onko EU-myytti joulupukin asun myymisen kieltämisestä ilman tarjolla olevaa joulumuorin asua faktaa vai fiktiota? 🤔🎅🤶 Usein legendat ja väärinkäsitykset saavat alkunsa huolimattomasta taustojen selvittämisestä ja väärinymmärryksistä. Kun juttu lähtee tiedotusvälineissä ja sosiaalisessa mediassa leviämään, sitä on vaikea pysäyttää. Tehdään yhdessä faktoihin perustuvaa politiikkaa!Sosialidemokraatit SDP

Lataa lisää