🌹 Liikenne- ja viestintävaliokunnan puheenjohtaja Suna Kymäläinen osallistui tänään SuomiAreenassa "Pikeä vai bittejä" -keskustelutilaisuuteen, jossa pohdittiin ratkaisuja tieverkon parantamiseen. "Pikeä tullaan kyllä lisäämään, sillä tiestön kunto on paikoin todella heikko. Teknologiset ratkaisut täydentävät kokonaisuutta, mutta perusta on ensin saatava kuntoon, sillä tiestön kunto vaikuttaa liikenteen ilmastopäästöihin merkittävästi." - Suna KymäläinenSosialidemokraatit SDP

❤️ Tänään on SDP:n puoluepäivä SuomiAreenassa! 🌹🕦 Kello 11.30 astumme tulevaisuuslinjalle yhdessä perhe- ja peruspalveluministeri Krista Kiurun, eduskuntaryhmän puheenjohtaja Antti Lindtmanin, kansanedustaja Eveliina Heinäluoman ja puoluehallituksen jäsen Matias Mäkysen kanssa. Juontajana toimii Demarinuorten puheenjohtaja Mikkel Näkkäläjärvi. 📺 Voit seurata keskustelua Porissa SuomiAreenan Purje-lavalla Raatihuoneenpuistossa, suorana MTV3-kanavalta tai täältä: https://www.mtv.fi/sarja/suomiareena-33001006006/suomiareenatv-1118159Sosialidemokraatit SDP

Satakunnan kansanedustajat, eduskuntaryhmän 1. varapuheenjohtaja Kristiina Salonen, perhe- ja peruspalveluministeri Krista Kiuru sekä keväällä eduskuntaan ensimmäistä kertaa valittu Heidi Viljanen, nousivat SuomiAreenan avauspäivänä lavalle keskustelemaan tärkeistä ja ajankohtaisista teemoista Ylen toimittajien johdolla. Satakunnan, kuten koko Suomen kannalta, panostukset liikenteeseen ja osaamiseen ovat keskeinen kehityksen tae. Menestys saavutetaan valtion ja alueiden välisellä yhteistyöllä - ketterin ratkaisuin.Sosialidemokraatit SDP

"Perustuslakimme kanta on hyvin selkeä. Ihmisoikeudet ja ihmisarvo kuuluvat kaikille. Meidän on toimittava kansainvälisesti ja kansallisesti vääränlaisen kehityksen pysäyttämiseksi. Tämä on poliittinen mutta samalla myös oikeudellinen ohje, sillä ihmisoikeudet, rauha, yhteistyö ja oikeudenmukaisuus ovat peruuttamaton osa valtiosääntöämme." Eduskunnan varapuhemies Tuula Haatainen puhui osana Suomen satavuotisen hallitusmuodon kunniaksi järjestettyä seminaaria. 👉 Lue tiivistelmä puheesta täältä: https://sdp.fi/fi/blog/eduskunnan-varapuhemies-haatainen-seminaaripuheessaan-ihmisoikeudet-ovat-peruuttamaton-osa-valtiosaantoamme/Sosialidemokraatit SDP

"Ilman oikeusvaltiota ihmisen koskemattomuus ja perusoikeudet ovat uhattuna. Oikeusvaltioperiaate on turvallisuuden takaaja. Mitä vahvempi oikeusvaltio, sitä vahvemmat yksilön oikeudet. Mitä demokraattisempi yhteiskunta, sitä vapaampi ihminen." 🌹❤️ Näin totesi pääministeri Antti Rinne SuomiAreenassa arvopuheessaan, joka käsitteli erityisesti oikeusvaltioperiaatetta. 👉 Lue puhe täältä: https://sdp.fi/fi/blog/paaministeri-antti-rinteen-arvopuhe-suomiareenassa/Sosialidemokraatit SDP

Lataa lisää