🇪🇺 Kirsi-Kaisa Sinisalo on tamperelainen toimitusjohtaja ja teatterijohtaja. Hän haluaa rakentaa suvaitsevaa iloa ja turvallista elämää, jossa paikallisuutta ja alueiden erityisyyttä arvostetaan. 🇪🇺 Kirsi-Kaisalle tärkeää ovat vapaus, erilaisuuden hyväksyntä, yhteisöllisyys ja turvallisuus. Hän toivoo, että näistä aineksista voitaisiin rakentaa sellaista tulevaisuutta, jossa jokainen voi elää hyvän elämän. 🌹 Lue lisää: https://sdp.fi/fi/eurovaalit/kirsi-kaisa-sinisalo/Sosialidemokraatit SDP

🇪🇺 Pekka Shemeikka on EU-asiantuntija ja diplomaatti, joka kuvailee itseään eurooppalaiseksi suomalaiseksi Helsingin Kalliosta. Kolmen vuosikymmenen ura on kuljettanut häntä aina Haagista Brysseliin. Hän on työskennellyt myös esimerkiksi YK:n kestävän kehityksen sekä maahanmuutto- ja turvapaikkapolitiikan parissa. 🇪🇺 Pekkaa on hänen urallaan aina inspiroinut eurooppalainen yhteistyö. Hän näkee, että Brexit, ilmastonmuutos ja globalisaatio ovat haasteita, joista emme selviä Ilman uutta yhteistä eurooppalaista henkeä. 🌹 Lue lisää: https://sdp.fi/fi/eurovaalit/pekka-shemeikka/Sosialidemokraatit SDP

SDP:n puheenjohtaja Antti Rinne kiritti tänään puolueen eurovaalikampanjaa aurinkoisissa tunnelmissa Pyhtäällä, Kotkassa, Loviisassa ja Helsingissä. ☀️🇪🇺 Muistathan, että ennakkoäänestys eurovaaleissa on mahdollista 21.5. asti - käytä siis äänioikeuttasi!Sosialidemokraatit SDP

Tiesitkö, että verovälttely aiheuttaa Euroopassa joka vuosi kymmenien ja kymmenien miljardien eurojen tappiot? Nyt tarvitaan muutos. Keskiluokka ei voi enä maksaa verovälttelyn kustannuksia. SDP haluee, että verovarat käytetään ihmisten hyvinvoinnin ja palveluiden turvaamiseen. Nyt kääritään hihat ja ryhdytään toimeen. Reilu EU syntyy sopimalla ja yhdessä rakentamalla.Sosialidemokraatit SDP

🇪🇺 Antton Rönnholm on puoluesihteeri ja valtiotieteiden maisteri. Hänen mielestään unionin on kannettava vastuuta niin arvojen kuin ympäristön puolustajana. 🇪🇺 Antton toteaa, että uudistumisen kannalta on olennaista, että jokaisella on mahdollisuus koulutukseen. EU:n tasolla on varmistettava, että jatkossakin eläkkeet kertyvät ja työtapaturmat korvataan. Työelämän minimipelisäännöt ovat sekä suomalaisten yritysten ja työntekijöiden etu. Ihmisten vapaa liikkuvuus vaatii toimiakseen riittävät resurssit Schengen-alueen rajavalvontaan. 🌹 Lue lisää: https://sdp.fi/fi/eurovaalit/antton-ronnholm/Sosialidemokraatit SDP

Toimiva EU syntyy sopimalla ja yhdessä rakentamalla. Meillä on tapana korjata, ei rikkoa, sillä rajat ylittäviin haasteisiin voi vastata vain rajat ylittävällä yhteistyöllä. 🇪🇺🌹 Vielä ehdit äänestää ennakkoon eurovaaleissa 21.5. saakka!Sosialidemokraatit SDP

🇪🇺 Tuulia Pitkänen on helsinkiläinen valtiotieteiden opiskelija, pääsihteeri ja feministi, joka pyrkii Euroopan parlamenttiin korjatakseen sukupuolten tasa-arvoon liittyviä ongelmia koko EU:n tasolla. Viimeiset kaksi vuotta hänen johdettavanaan on ollut 67 sosialidemokraattista ja sosialistista nuorisojärjestöä 48 eri maasta. 🇪🇺 Tuulialle tärkeää on ylikansallinen yhteistyö ympäristömme hyväksi. Kaikki on pidettävä mukana digitalisaation ja robotisaation mahdollisuuksissa. Tuulialle on tärkeää, että kansainvälisyys ja kielitaito eivät ole jotain, mitkä kuuluvat vain korkeakoulutetuille. 🌹 Lue lisää: https://sdp.fi/fi/eurovaalit/tuulia-pitkanen/Sosialidemokraatit SDP

🇪🇺 SDP:n mielestä eriarvoisuuden vähentäminen, reilun kaupan edistäminen ja työntekijöiden oikeuksien puolustaminen ovat tärkeitä tavoitteita eurooppalaiselle yhteistyölle. 🌹 SDP haluaa olla rakentamassa yhdessä oikeudenmukaista Euroopan unionia. We don't brexit. We fix it. Lue lisää tavoitteistamme eurovaalisivulta: https://sdp.fi/fi/eurovaalit/vaaliohjelma/Sosialidemokraatit SDP

SDP:n puoluesihteeri ja eurovaaliehdokas Antton Rönnholm on nyt Ylen Politiikkaradion eurovaalitentissä. 🇪🇺🌹 Voit kuunnella tentin Yle Puhe -kanavalta tai täältä:Sosialidemokraatit SDP

🇪🇺 Kaisa Penny on tamperelainen Kalevi Sorsa -säätiön toiminnanjohtaja, federalisti, feministi ja idealisti. Hän on toiminut vuosia eurooppalaisissa järjestöissä ja politiikassa. Kaisan toimintaa ohjaavat arvot ovat demokratia, solidaarisuus ja tasa-arvo. 🇪🇺 Kaisa uskoo vahvasti Eurooppaan ja siihen, että vain yhteistyön kautta voimme löytää aidosti kestäviä ratkaisuja suuriin haasteisiin, kuten ilmastonmuutokseen, työn murrokseen ja eriarvoistumiseen. Hänen haaveenaan on, että jokainen eurooppalainen saisi nauttia pohjoismaisesta hyvinvointivaltiosta. 🌹 Lue lisää: https://sdp.fi/fi/eurovaalit/kaisa-penny/Sosialidemokraatit SDP

Lataa lisää