Utøyan tapahtumista on kulunut kahdeksan vuotta. Me emme unohda. “Jos yksi ihminen pystyy näyttämään näin paljon vihaa, ajatelkaa kuinka paljon rakkautta me kaikki voimme näyttää yhdessä.” – Stine Renate HåheimSosialidemokraatit SDP

Joka kesä tämä päivä koittaa. On koittanut jo 8 vuotta. Tänään on 8 vuotta Ytøan kauheista tapahtumista. Joka vuosi tuntuu yhtä pahalta.

🌹🌊 SDP:n eduskuntaryhmän 1. varapuheenjohtaja ja eduskunnan meriryhmän puheenjohtaja Kristiina Salonen osallistui SuomiAreenassa keskusteluun merisektorin tulevaisuusnäkymistä. Esiin nousivat osaamisen ja yritysten TKI-toiminnan vahvistaminen sekä vähäpäästöiset ja energiatehokkaat teknologiat. ”Suomi tavoittelee pientä hiilijalanjälkeä, mutta suurta kädenjälkeä ilmastonmuutoksessa. SuomiAreenan keskustelussa kävi selväksi, että meriklusteri haluaa olla tässä kaikessa omalta osaltaan mukana ja etsimässä vihreitä ratkaisuja sinisen kasvun mahdollistamiseksi." - Kristiina SalonenSosialidemokraatit SDP

Lataa lisää