Antti Rinteen hallituksen tavoite on 75 prosentin työllisyysaste. Työministeri Timo Harakka kertoi tänään ensimmäisistä toimista, jotka työ- ja elinkeinoministeriössä käynnistetään työllisyyden lisäämiseksi. 👥 Työvoimapalvelujen kehittäminen aloitetaan heti - palveluista yksilöllisiä, valmentavia ja monialaisia 👍 Osatyökykyisten työllisyyttä edistetään 💶 Palkkatuen käyttöä lisätään ja yksinkertaistetaan 🏛 Kunnille vastuuta työllisyyspalveluista 💡 Osaamista kehitetään, sillä se on yksi työllisyyden kulmakivistäSosialidemokraatit SDP

Hallituksen tavoitteena on suomalaisten työllisyysasteen nostaminen 75 prosenttiin. Työministeri Timo Harakka kertoi tänään ensimmäisistä toimista, joita työ- ja elinkeinoministeriössä käynnistetään työllisyyden parantamiseksi: 👥 Työvoimapalvelujen kehittäminen aloitetaan heti - palveluista yksilöllisiä, valmentavia ja monialaisia 👍 Osatyökykyisten työllisyyttä edistetään 💶 Palkkatuen käyttöä lisätään ja yksinkertaistetaan 🏛 Kunnille vastuuta työllisyyspalveluista 💡 Suomalaisten osaamista kehitetään, sillä se on työllisyyden kulmakiviSosialidemokraatit SDP

Utøyan tapahtumista on kulunut kahdeksan vuotta. Me emme unohda. “Jos yksi ihminen pystyy näyttämään näin paljon vihaa, ajatelkaa kuinka paljon rakkautta me kaikki voimme näyttää yhdessä.” – Stine Renate HåheimSosialidemokraatit SDP

Joka kesä tämä päivä koittaa. On koittanut jo 8 vuotta. Tänään on 8 vuotta Ytøan kauheista tapahtumista. Joka vuosi tuntuu yhtä pahalta.

Lataa lisää