Ladataan Tapahtumat

« All Tapahtumat

• Tämä tapahtuma on mennyt.

Puoluekokousedustajien asettamisaika päättyy

30.9.2016 @ 08:00 - 17:00

Puoluekokousedustajaehdokkaiden asettaminen 2.-4.2.2017 puoluekokoukseen Lahdessa

Ehdokkaita puoluekokousedustajiksi voi asettaa puolueosastot ja viiden jäsenen muodostamat valitsijayhdistykset. Tällöin allekirjoittajien tulee olla uusmaalaisten puolueosastojen jäseniä.

Jäsenäänestyksessä on vaalikelpoinen ja äänioikeutettu jokainen puolueosaston jäsen, joka on maksanut hänelle kuuluvan jäsenmaksun liittymiskuukaudelta ja sitä seuranneilta äänestystä edeltäneiltä vähintään kolmelta kuukaudelta tai on vapautettu jäsenmaksusta taikka on vapaajäsen. Puolueosaston jäsen ei kuitenkaan ole vaalikelpoinen sinä aikana, jolloin häneen on kohdistettu näiden sääntöjen 6 §:n mukainen jäsenoikeuksien määräaikainen rajoittaminen.

Jäsenmaksun tulee olla kunnossa 30.6.2016, jolloin äänioikeusrekisteri perustetaan. Tämän jälkeen äänioikeutta ei enää saa!

HUOM! Lomakkeen, jolla puoluekokousedustajaehdokkaat ilmoitetaan piiriin allekirjoittaa yhdistyksen valitut nimenkirjoittajat. Lomake lähetetään osoitteeseen uusimaa@sdp.fi.

Tarkemmat tiedot

Päivämäärä: