Ladataan Tapahtumat

Osastotoimijoiden koulutus klo 17.30-20.30

25 helmikuun @ 17:30 - 20:30

Osastotoimijoiden koulutus 25.2.2020

Osastojen johtokuntien jäsenille järjestetään alkuvuodesta koulutusta yhdessä Helsingin piirin kanssa. Koulutusilta koostuu kolmesta teemapolusta, joista osallistuja voi valita itselleen sopivan. Teemat ovat:

Tapahtumaviestintä sosiaalisessa mediassa
Tässä teemapolussa keskitytään miettimään tapahtumaviestinnän tehostamista sosiaalisessa mediassa. Saat vinkkejä ja neuvoja tapahtumaviestinnän tueksi ja pääset kokeilemaan niitä myös käytännössä. Kouluttajana toimii SDP:n sosiaalisen median viestinnästä vastaava viestintäsuunnittelija Ulla Mikkola.

Jäsenrekisterikoulutus
Uusi jäsenrekisteri tulee käyttöön alkuvuoden aikana
ja siksi onkin tärkeää, että kaikki osastojen jäsenasiainhoitajat osaavat käyttää uutta järjestelmää. Jos ette ole vielä valinneet jäsenasiainhoitajaa, kannattaa se tehdä pian. Koska jäsenrekisteritunnuksia ei luovuteta muille toimijoille, voi tähän teemapolkuun osallistua vain jäsenasianhoitaja. Otathan oman kannettavan mukaan koulutukseen! Jos sinulla ei vielä ole käyttäjätunnusta rekisteriin, saat ne kouluttajalta sähköpostilla ennen koulutusiltaa. Kouluttajana toimii SDP:n jäsenpalvelusta vastaavat Petri Nurmi ja Riikka Keskitalo. TÄMÄ TEEMAPOLKU ON TÄYNNÄ!

Yhdistyksen johtaminen – vapaaehtoisten motivointi
Tässä teemapolku on tarkoitettu vain osastojen puheenjohtajille. Tässä teemapolussa etsitään ratkaisua siihen, millä keinoilla jäsenet saadaan motivoitua puolueen toimintaan myös vaaliajan ulkopuolella. Vapaaehtoisten motivoinnin teemaa käsitellään osastojen oman toiminnan ja resurssien kautta. Koulutuksen päätteeksi laaditaan yhdessä sovituista kehittämiskohteista aikataulutettu toimintamatriisi. Teemapolusta vastaa TSL Helsinki.

Aika: tiistai 25.2. klo 17.30-20.30 (kahvitarjoilu klo 17.00 alkaen)
Paikka:
Julkisten ja hyvinvointialojen liitto JHL ry (os. Sörnäisten rantatie 23, Helsinki)
Ilmoittautumiset 14.2. mennessä :

Tiedot

Päivämäärä: