Uudenmaan piiri saa uuden toiminnanjohtajan: ”Ilo päästä tekemään työtä yhteisen aatteemme eteen”

Jouni Gustafsson, 51, on valittu Uudenmaan Sosialidemokraattien uudeksi toiminnanjohtajaksi. Työttömien ay-jäsenten tukiyhdistys TATSI:n toiminnanjohtajana työskentelevä Gustafsson aloittaa uudessa tehtävässään toukokuussa.

– Odotan suurella innolla, että pääsen tekemään työtä yhteisen sosialidemokraattisen aatteemme eteen Uudellamaalla. Minulle on tärkeää päästä työssäni tukemaan niitä vapaaehtoisia ihmisiä, jotka laittavat itsensä alttiiksi ja käyttävät vapaa-aikaansa demokratian edistämiseksi ja oikeudenmukaisemman maailman luomiseksi. Tätähän on SDP:n toiminta puolueosastoissa ja vaaleissa, uusi toiminnanjohtaja Jouni Gustafsson toteaa.

Tuusulalaisella Gustafssonilla on pitkä kokemus järjestökentältä. Lisäksi hänellä on kokemusta useista eri kunnallisista ja sd-pohjaisista luottamustehtävistä.

– Jounin vahva järjestöosaaminen sekä kokemus vaalikampanjoinnista tukee Uudenmaan Sosialidemokraattien kunnissa tekemää tärkeätä työtä uusmaalaisten hyvinvoinnin eteen, piirin puheenjohtaja Joona Räsänen perustelee valintaa.

Kuvaaja: Meeri Koutaniemi