Miapetra Kumpula-Natrishared image on Instagram

Mitä olis Rooma ilman näitä ihania sypressipuita... tapaamisesta seuraavaan 24min taksi, 34min bussi vai 65min kävellen? Valitsin vaihtoehdon 4 - 100 min mutkitellen kävellen pieniä teitä :)miapetrakumpula

SDPshared image on Instagram

SDP:n puoluevaltuuston puheenjohtaja Sirpa Paatero esittää rahoitusratkaisua kuntien homekorjauksiin. – Meillä on keinoja siihen, että lapsemme ja nuoremme saavat toimia terveellisissä ja turvallisissa päiväkodeissa ja kouluissa. Nyt vain tarvittaisiin toimia ja tekoja Sipilän hallitukselta, sanoi Paatero puoluevaltuuston kokouksessa. #puoluevaltuusto #sdp #homekoulut #hallitussosialidemokraatit

SDP:n puoluevaltuuston puheenjohtaja Sirpa Paatero esittää rahoitusratkaisua kuntien homekorjauksiin. – Meillä on keinoja siihen, että lapsemme ja nuoremme saavat toimia terveellisissä ja turvallisissa päiväkodeissa ja kouluissa. Nyt vain tarvittaisiin toimia ja tekoja Sipilän hallitukselta, sanoi Paatero puoluevaltuuston kokouksessa.Sosialidemokraatit SDP

Satu Taavitsainenshared image on Instagram

Liikennekaari tuli tänään päätökseensä. Jätimme vastalauseen valiokunnan mietintöön. Suomalainen nykyinen säännelty taksijärjestelmä on edullinen, luotettava, palveleva, laadukas ja saatavissa aina ja kaikkialla. Sitä ei saa alasajaa. Haluamme sen säilyvän ja sitä kehitettävän. Aika näyttää, millaiseen sekasortoon taksipalvelut ajautuvat hallituspuolueiden huonojen arvovalintojen myötä.satutaavitsaine

Kun kätilöiden kritiikki käänsi Sipilän pään sunnuntailisien leikkauksesta, niin voisiko sairaanhoitajien mielipide kääntää pään sotesta?

Maria Tolppanenshared tweet on Twitter

Valtakunnansyyttäjä syytteeseen? Kansanedustajana en voi kommentoida riippumatonta tuomioistuinta. No tämä ei ole vielä tuomioistuimessa.

Puoluehallitus

puoluejohto_medium

SDP:n lainmukaisena hallituksena ja käytännön poliittisen toiminnan johtoelimenä on noin kaksi kertaa kuukaudessa kokoontuva puoluehallitus, johon kuuluu puoluekokouksen erikseen valitsemien puheenjohtajan, puoluesihteerin ja kolmen varapuheenjohtajan lisäksi 10-13 muuta jäsentä.

Puoluehallituksen tehtävänä on myös huolehtia puoluekokouksen ja puoluevaltuuston päätösten toimeenpanosta.

Puoluehallitus on merkittävä valtakunnallisen politiikan vaikuttaja, jonka kokouksiin osallistuvat muun muassa puolueen hallituksessa ollessa kaikki SDP:n ministerit.

Puoluehallituksen kaikkien jäsenten yhteystiedot löydät täältä.

Puoluehallituksen uusmaalaiset jäsenet ovat:

rinne-antti-yhtkuvake

Antti Rinne, SDP:n puheenjohtaja