Miapetra Kumpula-Natrishared image on Instagram

Mitä olis Rooma ilman näitä ihania sypressipuita... tapaamisesta seuraavaan 24min taksi, 34min bussi vai 65min kävellen? Valitsin vaihtoehdon 4 - 100 min mutkitellen kävellen pieniä teitä :)miapetrakumpula

SDPshared image on Instagram

SDP:n puoluevaltuuston puheenjohtaja Sirpa Paatero esittää rahoitusratkaisua kuntien homekorjauksiin. – Meillä on keinoja siihen, että lapsemme ja nuoremme saavat toimia terveellisissä ja turvallisissa päiväkodeissa ja kouluissa. Nyt vain tarvittaisiin toimia ja tekoja Sipilän hallitukselta, sanoi Paatero puoluevaltuuston kokouksessa. #puoluevaltuusto #sdp #homekoulut #hallitussosialidemokraatit

SDP:n puoluevaltuuston puheenjohtaja Sirpa Paatero esittää rahoitusratkaisua kuntien homekorjauksiin. – Meillä on keinoja siihen, että lapsemme ja nuoremme saavat toimia terveellisissä ja turvallisissa päiväkodeissa ja kouluissa. Nyt vain tarvittaisiin toimia ja tekoja Sipilän hallitukselta, sanoi Paatero puoluevaltuuston kokouksessa.Sosialidemokraatit SDP

Satu Taavitsainenshared image on Instagram

Liikennekaari tuli tänään päätökseensä. Jätimme vastalauseen valiokunnan mietintöön. Suomalainen nykyinen säännelty taksijärjestelmä on edullinen, luotettava, palveleva, laadukas ja saatavissa aina ja kaikkialla. Sitä ei saa alasajaa. Haluamme sen säilyvän ja sitä kehitettävän. Aika näyttää, millaiseen sekasortoon taksipalvelut ajautuvat hallituspuolueiden huonojen arvovalintojen myötä.satutaavitsaine

Kun kätilöiden kritiikki käänsi Sipilän pään sunnuntailisien leikkauksesta, niin voisiko sairaanhoitajien mielipide kääntää pään sotesta?

Maria Tolppanenshared tweet on Twitter

Valtakunnansyyttäjä syytteeseen? Kansanedustajana en voi kommentoida riippumatonta tuomioistuinta. No tämä ei ole vielä tuomioistuimessa.

Vihdin Sos.-dem. Työväenyhdistys jäsenhankintakilpailun voittoon

Yleinen 11:55

Vihdin Sos.-dem. Työväenyhdistys on voittanut Uudenmaan Sosialidemokraattien piirihallituksen käynnistämän jäsenhankintakilpailun. Yhdistys onnistui jäsenkilpailuaikana 1.4.2016-23.6.2016 hankkimaan kuusi uutta jäsentä. Yhdistyksessä oli ennestään äänioikeutettuja jäseniä 47.

Yhdistyksen puheenjohtaja Kai Viherkanto iloitsee voitosta. Hänen mukaansa kilpailuun motivoi kunnallisvaalien läheisyys. Uusista jäsenistä pyritään saamaan myös uusia kunnallisvaaliehdokkaita. Palkinnoksi kilpailun voitosta yhdistys saa SDP:n kampanjateltan ja pöydän.

Jäsenhankinta kilpailun voitti suhteellisesti eniten jäsenmääräänsä kasvattanut puolueosasto. Tulos laskettiin jakamalla yhdistyksen hankkimien uusien jäsenten määrä yhdistyksen olemassa olevien äänioikeutettujen jäsenten määrällä.

Kilpailussa toiseksi sijoittui Etelä-Vantaan Sosialidemokraatit, jotka onnistuivat saamaan 14 uutta jäsentä. Yhdistyksellä oli ennestään 110 jäsentä. Kolmanneksi sijoittui Koivukylän Sosialidemokraatit 8 uudella jäsenellä (80). Kilpailuaikana uusmaalaisiin puolueosastoihin liittyi 62 uutta jäsentä.

Kilpailun tulos:

Yhdistys uusia jäseniä äo jäsenmäärä 30.12.2015 vertausluku