Suomen talouden kirittämiseksi tarvitaan rohkeita uudistuksia ja reippaita, tulevaisuutta rakentavia investointeja. SDP tarjoaa hallitukselle puoliväliriihen alla eväitä, millä taloustavoitteita on mahdollista saavuttaa ja talouden menopaineisiin voidaan vastata, eikä lisäleikkauksiin tarvitse ryhtyä.Sosialidemokraatit SDP

Sosialidemokraatit SDPshared photo on Facebook

Uusia ajatuksia, näkökulmia, elämyksiä, ravistelua, tietoa ja taitoa. Nautitaan joko diginä tai perinteisesti ja annostellaan runsaalla kädellä - kirjallisuuden ilo kuuluu meille kaikille! Ajatuksia herättävää kirjan ja ruusun päivää!Sosialidemokraatit SDP

Ikäihmisten laadukas hoito ei toteudu tällä hetkellä kaikkialla, ja jopa kaltoinkohtelu on todellinen ongelma. Alalle opiskeleville pitää ensi tilassa palauttaa soveltuvuuskokeet, joka karsii soveltumattomat pois jo pääsykoevaiheessa. Tämän lisäksi on syytä käydä laaja keskustelu siitä, mitä laadukas hoito pitää sisällään. Säästöjä vanhustenhoito ei kestä enää ollenkaan.Sosialidemokraatit SDP

Sosialidemokraatit SDPshared photo on Facebook

Tänään marssittiin tieteen ja tutkimuksen puolesta niin Helsingissä kuin monessa muussakin kaupungissa ympäri maailmaa. Tässä maailmanajassa, kun tutkijoiden maastamuutto kiihtyy jatkuvasti, koulutuksen ja tutkimuksen resursseja leikataan ja tieteen merkitystä kyseenalaistetaan, on meidän puolustettava entistä hanakammin sivistystä, koulutusta, tiedettä ja tutkimusta. Parempaa yhteiskuntaa ei rakenneta mututuntumalla vaan tutkittuun tietoon nojaten. Let's March for Science!Sosialidemokraatit SDP

SDPshared video on Instagram

Tänään marssittiin tieteen ja tutkimuksen puolesta niin Helsingissä kuin monessa muussakin kaupungissa ympäri maailmaa. Tässä maailmanajassa, kun tutkijoiden maastamuutto kiihtyy jatkuvasti ja koulutuksen ja tutkimuksen resursseja leikataan, on meidän puolustettava entistä hanakammin sivistystä, koulutusta, tiedettä ja tutkimusta. Parempaa yhteiskuntaa ei rakenneta mututuntumalla vaan tutkittuun tietoon nojaten. Let's march for science! #marchforscience #tiedemarssi #tiede #tutkimus #tutkija #tutkijatsosialidemokraatit

Miapetra Kumpula-Natri muistuttaa, että sisäilmaongelmista kärsiviä kouluja voitaisiin korjata EU:sta saatavien tukirahojen avulla. Rahaa pitää vain osata ja viitsiä hakea.Sosialidemokraatit SDP

Sosialidemokraatit SDPshared photo on Facebook

Suomalaisia tutkijoita lähtee ulkomaille entistä enemmän ja yhä harvempi heistä palaa enää Suomeen takaisin. Meillä ei ole varaa tähän - Suomen on panostettava korkeaan osaamiseen, tutkimukseen ja tuotekehitykseen. Jos mielestäsi Suomella ei ole varaa aivovuotoon ja osaamistason laskuun, jaa viestiä eteenpäin!Sosialidemokraatit SDP

Joona Räsänenshared image on Instagram

Tänään tutustuttiin Areenan lähellä sijaitsevaan, hieman isomman mittakaavan, vastaanottoleiriin. Vanhan lentoaseman alue on muutettu pakolaisten vastaanottokäyttöön. Kuvassa näkyvä vanha baseball-stadion on myös saanut uuden tehtävän. Alueella majoittuu useampi tuhat ihmistä. Koulu- ja terveydenhuoltopalvelut on järjestetty kohtuullisen hyvin.joonarasanen

Vantaan postiäänestys puoluekokousedustajaehdokkaista uusitaan!

Ajankohtaista, Yleinen 14:57

TIEDOTE

TÄMÄ VIESTI KOSKEE VANTAAN ÄÄNIOIKEUTETTUJA (30.6.) JÄSENIÄ, JOTKA EIVÄT ÄÄNESTÄNEET PUOLUEKOKOUSEHDOKKAISTA NETISSÄ.

Postiäänestys Vantaan vaaliyhtymässä puoluekokousedustajista uusitaan ehdokaslistassa olleiden painovirheiden takia. Postiäänestyksen uusi äänestysaika alkaa 31.10.2016 ja päättyy 11.11.2016 kello 16.

Uudet äänestysmateriaalit postitetaan äänioikeutetuille. Äänestyksen uusiminen koskee ainoastaan Vantaan vaaliyhtymää ja postiäänestystä (Puoluekokousedustajavaali).

Nettiäänestyksen materiaaleissa ei ole ollut virheitä. Vantaalaisista 16 % äänesti netissä.

Jäsenille aikaisemmin saapunut äänestysaineisto tulee hävittää. Mikäli jäsen on ehtinyt jo äänestää vanhoilla materiaaleilla, tuhotaan ne vaalin toteuttajan puolesta.

Uudet äänestysmateriaalit ja äänestyslippu on merkitty selkeästi tekstillä UUSINTAVAALI.

VAIN UUDELLA ÄÄNESTYSLIPULLA ANNETUT ÄÄNET HYVÄKSYTÄÄN!

Postiäänestyksen uusimisesta päätti Uudenmaan piirin työvaliokunta 21.10., joka toimii vaalivaliokuntana. Painovirhe selvisi, kun ensimmäiset äänestäjät saivat materiaalin 20.10.

Uudenmaan piiri pahoittelee vaalissa tapahtunutta virhettä. Vaalin uusinnasta johtuen Vantaan puoluekokousedustajavaalin tulos selviää viikkoa myöhemmin.

Anne Karjalainen
vaalilautakunnan puheenjohtaja