Miapetra Kumpula-Natrishared image on Instagram

Mitä olis Rooma ilman näitä ihania sypressipuita... tapaamisesta seuraavaan 24min taksi, 34min bussi vai 65min kävellen? Valitsin vaihtoehdon 4 - 100 min mutkitellen kävellen pieniä teitä :)miapetrakumpula

SDPshared image on Instagram

SDP:n puoluevaltuuston puheenjohtaja Sirpa Paatero esittää rahoitusratkaisua kuntien homekorjauksiin. – Meillä on keinoja siihen, että lapsemme ja nuoremme saavat toimia terveellisissä ja turvallisissa päiväkodeissa ja kouluissa. Nyt vain tarvittaisiin toimia ja tekoja Sipilän hallitukselta, sanoi Paatero puoluevaltuuston kokouksessa. #puoluevaltuusto #sdp #homekoulut #hallitussosialidemokraatit

SDP:n puoluevaltuuston puheenjohtaja Sirpa Paatero esittää rahoitusratkaisua kuntien homekorjauksiin. – Meillä on keinoja siihen, että lapsemme ja nuoremme saavat toimia terveellisissä ja turvallisissa päiväkodeissa ja kouluissa. Nyt vain tarvittaisiin toimia ja tekoja Sipilän hallitukselta, sanoi Paatero puoluevaltuuston kokouksessa.Sosialidemokraatit SDP

Satu Taavitsainenshared image on Instagram

Liikennekaari tuli tänään päätökseensä. Jätimme vastalauseen valiokunnan mietintöön. Suomalainen nykyinen säännelty taksijärjestelmä on edullinen, luotettava, palveleva, laadukas ja saatavissa aina ja kaikkialla. Sitä ei saa alasajaa. Haluamme sen säilyvän ja sitä kehitettävän. Aika näyttää, millaiseen sekasortoon taksipalvelut ajautuvat hallituspuolueiden huonojen arvovalintojen myötä.satutaavitsaine

Kun kätilöiden kritiikki käänsi Sipilän pään sunnuntailisien leikkauksesta, niin voisiko sairaanhoitajien mielipide kääntää pään sotesta?

Maria Tolppanenshared tweet on Twitter

Valtakunnansyyttäjä syytteeseen? Kansanedustajana en voi kommentoida riippumatonta tuomioistuinta. No tämä ei ole vielä tuomioistuimessa.

Vantaan postiäänestys puoluekokousedustajaehdokkaista uusitaan!

Ajankohtaista, Yleinen 14:57

TIEDOTE

TÄMÄ VIESTI KOSKEE VANTAAN ÄÄNIOIKEUTETTUJA (30.6.) JÄSENIÄ, JOTKA EIVÄT ÄÄNESTÄNEET PUOLUEKOKOUSEHDOKKAISTA NETISSÄ.

Postiäänestys Vantaan vaaliyhtymässä puoluekokousedustajista uusitaan ehdokaslistassa olleiden painovirheiden takia. Postiäänestyksen uusi äänestysaika alkaa 31.10.2016 ja päättyy 11.11.2016 kello 16.

Uudet äänestysmateriaalit postitetaan äänioikeutetuille. Äänestyksen uusiminen koskee ainoastaan Vantaan vaaliyhtymää ja postiäänestystä (Puoluekokousedustajavaali).

Nettiäänestyksen materiaaleissa ei ole ollut virheitä. Vantaalaisista 16 % äänesti netissä.

Jäsenille aikaisemmin saapunut äänestysaineisto tulee hävittää. Mikäli jäsen on ehtinyt jo äänestää vanhoilla materiaaleilla, tuhotaan ne vaalin toteuttajan puolesta.

Uudet äänestysmateriaalit ja äänestyslippu on merkitty selkeästi tekstillä UUSINTAVAALI.

VAIN UUDELLA ÄÄNESTYSLIPULLA ANNETUT ÄÄNET HYVÄKSYTÄÄN!

Postiäänestyksen uusimisesta päätti Uudenmaan piirin työvaliokunta 21.10., joka toimii vaalivaliokuntana. Painovirhe selvisi, kun ensimmäiset äänestäjät saivat materiaalin 20.10.

Uudenmaan piiri pahoittelee vaalissa tapahtunutta virhettä. Vaalin uusinnasta johtuen Vantaan puoluekokousedustajavaalin tulos selviää viikkoa myöhemmin.

Anne Karjalainen
vaalilautakunnan puheenjohtaja