SDPshared video on Instagram

Iso joukko ammattiin opiskelevia nuoria kokoontui tänään Helsingissä osoittamaan mieltään hallituksen koulutusleikkauksia vastaan. Ammatillisen koulutuksen leikkaukset ovat johtaneet muun muassa opetustuntien ja aloituspaikkojen vähentämiseen. Nuorten viesti kaikui selvästi ja kauas: ei koulutuksen alasajolle - arvostusta amiksille! @joonarasanen @nakkalajarvi #taisteluopetuksesta #taisteluamisopetuksesta #amistenasialla #amikset #ammattilainen #koulutus #koulutusleikkaukset #tulevaisuus #osaaminen #suomisosialidemokraatit

Sosialidemokraatit SDPshared video on Facebook

Iso joukko ammattiin opiskelevia nuoria kokoontui tänään Helsingissä osoittamaan mieltään hallituksen koulutusleikkauksia vastaan. Ammatillisen koulutuksen leikkaukset ovat johtaneet muun muassa opetustuntien ja aloituspaikkojen vähentämiseen. Nuorten viesti kaikui selvästi ja kauas: ei koulutuksen alasajolle - arvostusta amiksille!Sosialidemokraatit SDP

sirpa paateroshared tweet on Twitter

Energia-ja ilmastopolitiikassa pitäisi siirtää tavoite ja keskustelu kiertotalouteen jossa osana on puun sivuvirtojen ja kierrätyksen käyttö

- Vesien tilan paranemisella olisi suuri merkitys matkailun ja kalastuksen sekä muun virkistystoiminnan lisääntymiseksi. Nyt olisikin pohdittava, että käynnistäisimme 100-vuotiaan Suomen kunniaksi järvien puhdistustalkoot, ehdottaa SDP:n kansanedustaja Sirpa Paatero.Sosialidemokraatit SDP

Suomalaiset kahteen kastiin postin jakelussa? - Ei kiitos! Liikenne- ja viestintävaliokunnan SDP:n kansanedustajat Katja Taimela, Suna Kymäläinen ja Satu Taavitsainen esittävät hylättäväksi hallituksen ajamaa postilakia. Me emme hyväksy kansalaisten eriarvoista kohtelua. Hallituspuolueet jakavat kansan kahteen kastiin, toisille posti viitenä päivänä ja toisille kolmena päivänä viikossa.Sosialidemokraatit SDP

Eikö todella alkoholilaista saa kompromissia? Jättää valmistustaparajoitteen ja nostaa prosenttirajaa. Koko hanketta ei kannata haudata.

Ilkka Kantolashared tweet on Twitter

Sivistysvaliokunta kuulee Japanin demokrafiahaasteesta. Hedelmällisyysluku vuonna 2005 1.26. Avioitumattomuus nousussa. Syynä pienet palkat.

Maria Guzeninashared image on Instagram

Espoon valtuuston tämän vaalikauden viimeisen kokouksen kunniaksi viimeinen yhteiskuva valtuuston puheenjohtajistona. Kiitos hyvästä yhteistyöstä Sirpa ja Marika!maria_guzenina

Eero Heinäluomashared tweet on Twitter

Terrori-isku lasten-nuorten konserttiin kertoo poikkeuksellisesta julmuudesta ja elämästä vieraantumisesta. Ajatukset uhreissa ja omaisissa.

Vantaan postiäänestys puoluekokousedustajaehdokkaista uusitaan!

Ajankohtaista, Yleinen 14:57

TIEDOTE

TÄMÄ VIESTI KOSKEE VANTAAN ÄÄNIOIKEUTETTUJA (30.6.) JÄSENIÄ, JOTKA EIVÄT ÄÄNESTÄNEET PUOLUEKOKOUSEHDOKKAISTA NETISSÄ.

Postiäänestys Vantaan vaaliyhtymässä puoluekokousedustajista uusitaan ehdokaslistassa olleiden painovirheiden takia. Postiäänestyksen uusi äänestysaika alkaa 31.10.2016 ja päättyy 11.11.2016 kello 16.

Uudet äänestysmateriaalit postitetaan äänioikeutetuille. Äänestyksen uusiminen koskee ainoastaan Vantaan vaaliyhtymää ja postiäänestystä (Puoluekokousedustajavaali).

Nettiäänestyksen materiaaleissa ei ole ollut virheitä. Vantaalaisista 16 % äänesti netissä.

Jäsenille aikaisemmin saapunut äänestysaineisto tulee hävittää. Mikäli jäsen on ehtinyt jo äänestää vanhoilla materiaaleilla, tuhotaan ne vaalin toteuttajan puolesta.

Uudet äänestysmateriaalit ja äänestyslippu on merkitty selkeästi tekstillä UUSINTAVAALI.

VAIN UUDELLA ÄÄNESTYSLIPULLA ANNETUT ÄÄNET HYVÄKSYTÄÄN!

Postiäänestyksen uusimisesta päätti Uudenmaan piirin työvaliokunta 21.10., joka toimii vaalivaliokuntana. Painovirhe selvisi, kun ensimmäiset äänestäjät saivat materiaalin 20.10.

Uudenmaan piiri pahoittelee vaalissa tapahtunutta virhettä. Vaalin uusinnasta johtuen Vantaan puoluekokousedustajavaalin tulos selviää viikkoa myöhemmin.

Anne Karjalainen
vaalilautakunnan puheenjohtaja