SDPshared video on Instagram

Iso joukko ammattiin opiskelevia nuoria kokoontui tänään Helsingissä osoittamaan mieltään hallituksen koulutusleikkauksia vastaan. Ammatillisen koulutuksen leikkaukset ovat johtaneet muun muassa opetustuntien ja aloituspaikkojen vähentämiseen. Nuorten viesti kaikui selvästi ja kauas: ei koulutuksen alasajolle - arvostusta amiksille! @joonarasanen @nakkalajarvi #taisteluopetuksesta #taisteluamisopetuksesta #amistenasialla #amikset #ammattilainen #koulutus #koulutusleikkaukset #tulevaisuus #osaaminen #suomisosialidemokraatit

Sosialidemokraatit SDPshared video on Facebook

Iso joukko ammattiin opiskelevia nuoria kokoontui tänään Helsingissä osoittamaan mieltään hallituksen koulutusleikkauksia vastaan. Ammatillisen koulutuksen leikkaukset ovat johtaneet muun muassa opetustuntien ja aloituspaikkojen vähentämiseen. Nuorten viesti kaikui selvästi ja kauas: ei koulutuksen alasajolle - arvostusta amiksille!Sosialidemokraatit SDP

sirpa paateroshared tweet on Twitter

Energia-ja ilmastopolitiikassa pitäisi siirtää tavoite ja keskustelu kiertotalouteen jossa osana on puun sivuvirtojen ja kierrätyksen käyttö

- Vesien tilan paranemisella olisi suuri merkitys matkailun ja kalastuksen sekä muun virkistystoiminnan lisääntymiseksi. Nyt olisikin pohdittava, että käynnistäisimme 100-vuotiaan Suomen kunniaksi järvien puhdistustalkoot, ehdottaa SDP:n kansanedustaja Sirpa Paatero.Sosialidemokraatit SDP

Suomalaiset kahteen kastiin postin jakelussa? - Ei kiitos! Liikenne- ja viestintävaliokunnan SDP:n kansanedustajat Katja Taimela, Suna Kymäläinen ja Satu Taavitsainen esittävät hylättäväksi hallituksen ajamaa postilakia. Me emme hyväksy kansalaisten eriarvoista kohtelua. Hallituspuolueet jakavat kansan kahteen kastiin, toisille posti viitenä päivänä ja toisille kolmena päivänä viikossa.Sosialidemokraatit SDP

Eikö todella alkoholilaista saa kompromissia? Jättää valmistustaparajoitteen ja nostaa prosenttirajaa. Koko hanketta ei kannata haudata.

Ilkka Kantolashared tweet on Twitter

Sivistysvaliokunta kuulee Japanin demokrafiahaasteesta. Hedelmällisyysluku vuonna 2005 1.26. Avioitumattomuus nousussa. Syynä pienet palkat.

Maria Guzeninashared image on Instagram

Espoon valtuuston tämän vaalikauden viimeisen kokouksen kunniaksi viimeinen yhteiskuva valtuuston puheenjohtajistona. Kiitos hyvästä yhteistyöstä Sirpa ja Marika!maria_guzenina

Eero Heinäluomashared tweet on Twitter

Terrori-isku lasten-nuorten konserttiin kertoo poikkeuksellisesta julmuudesta ja elämästä vieraantumisesta. Ajatukset uhreissa ja omaisissa.

Uudenmaan vaaliyhtyminen Espoo-Kauniainen, Keski-Uusimaa ja Itä-Uusimaa puoluekokousedustajat selvillä

Uusmaalaiset puolueosastot asettivat jäsenvaaliin elokuun 2016 loppuun mennessä yhteensä 138 ehdokasta. Ehdokasmäärän perusteella jäsenvaali puoluekokousedustajista järjestettiin Uudenmaan kaikissa vaaliyhtymissä: Vantaa (valitaan 15), Espoo-Kauniainen (11), Keski-Uusimaa (16), Länsi-Uusimaa (13) ja Itä-Uusimaa (8).

Uudenmaan alueen vaaliyhtymien II Espoo-Kauniainen, III Keski-Uusimaa ja V Itä-Uusimaa puoluekokousedustajat puoluekokoukseen on nyt valittu jäsenäänestyksessä.

Vaaliyhtymien I Vantaa ja IV Länsi-Uusimaa tulos julkistetaan 17.11. Vantaalla postiäänestys jouduttiin uusimaan ehdokaslistassa olleiden painovirheiden vuoksi. Länsi-Uudellamaalla raaseporilaisten äänestäjien (118 kpl) äänestysaikaa pidennettiin postitusongelmien vuoksi, josta johtuen Länsi-Uudenmaan tulos julkistetaan yhtä aikaa Vantaan äänestystuloksen kanssa.

Jäsenäänestys puoluekokousedustajista 7.10.-4.11.2016

Puoluekokousedustajat seuraavista vaaliyhtymistä:

VAALIYHTYMÄ II ESPOO-KAUNIAINEN

Äänioikeutetut: 755

Äänestäneitä: 381

Äänestysprosentti: 50,46 %

Hylättyjä äänestyslippuja: 1

1 Simpanen Veikko
2 Saikkonen Heini
3 Vainikainen Joni
4 Lehtonen Sami
5 Haapajärvi Henrik