Miapetra Kumpula-Natrishared image on Instagram

Mitä olis Rooma ilman näitä ihania sypressipuita... tapaamisesta seuraavaan 24min taksi, 34min bussi vai 65min kävellen? Valitsin vaihtoehdon 4 - 100 min mutkitellen kävellen pieniä teitä :)miapetrakumpula

SDPshared image on Instagram

SDP:n puoluevaltuuston puheenjohtaja Sirpa Paatero esittää rahoitusratkaisua kuntien homekorjauksiin. – Meillä on keinoja siihen, että lapsemme ja nuoremme saavat toimia terveellisissä ja turvallisissa päiväkodeissa ja kouluissa. Nyt vain tarvittaisiin toimia ja tekoja Sipilän hallitukselta, sanoi Paatero puoluevaltuuston kokouksessa. #puoluevaltuusto #sdp #homekoulut #hallitussosialidemokraatit

SDP:n puoluevaltuuston puheenjohtaja Sirpa Paatero esittää rahoitusratkaisua kuntien homekorjauksiin. – Meillä on keinoja siihen, että lapsemme ja nuoremme saavat toimia terveellisissä ja turvallisissa päiväkodeissa ja kouluissa. Nyt vain tarvittaisiin toimia ja tekoja Sipilän hallitukselta, sanoi Paatero puoluevaltuuston kokouksessa.Sosialidemokraatit SDP

Satu Taavitsainenshared image on Instagram

Liikennekaari tuli tänään päätökseensä. Jätimme vastalauseen valiokunnan mietintöön. Suomalainen nykyinen säännelty taksijärjestelmä on edullinen, luotettava, palveleva, laadukas ja saatavissa aina ja kaikkialla. Sitä ei saa alasajaa. Haluamme sen säilyvän ja sitä kehitettävän. Aika näyttää, millaiseen sekasortoon taksipalvelut ajautuvat hallituspuolueiden huonojen arvovalintojen myötä.satutaavitsaine

Kun kätilöiden kritiikki käänsi Sipilän pään sunnuntailisien leikkauksesta, niin voisiko sairaanhoitajien mielipide kääntää pään sotesta?

Maria Tolppanenshared tweet on Twitter

Valtakunnansyyttäjä syytteeseen? Kansanedustajana en voi kommentoida riippumatonta tuomioistuinta. No tämä ei ole vielä tuomioistuimessa.

Uudenmaan vaaliyhtyminen Espoo-Kauniainen, Keski-Uusimaa ja Itä-Uusimaa puoluekokousedustajat selvillä

Uusmaalaiset puolueosastot asettivat jäsenvaaliin elokuun 2016 loppuun mennessä yhteensä 138 ehdokasta. Ehdokasmäärän perusteella jäsenvaali puoluekokousedustajista järjestettiin Uudenmaan kaikissa vaaliyhtymissä: Vantaa (valitaan 15), Espoo-Kauniainen (11), Keski-Uusimaa (16), Länsi-Uusimaa (13) ja Itä-Uusimaa (8).

Uudenmaan alueen vaaliyhtymien II Espoo-Kauniainen, III Keski-Uusimaa ja V Itä-Uusimaa puoluekokousedustajat puoluekokoukseen on nyt valittu jäsenäänestyksessä.

Vaaliyhtymien I Vantaa ja IV Länsi-Uusimaa tulos julkistetaan 17.11. Vantaalla postiäänestys jouduttiin uusimaan ehdokaslistassa olleiden painovirheiden vuoksi. Länsi-Uudellamaalla raaseporilaisten äänestäjien (118 kpl) äänestysaikaa pidennettiin postitusongelmien vuoksi, josta johtuen Länsi-Uudenmaan tulos julkistetaan yhtä aikaa Vantaan äänestystuloksen kanssa.

Jäsenäänestys puoluekokousedustajista 7.10.-4.11.2016

Puoluekokousedustajat seuraavista vaaliyhtymistä:

VAALIYHTYMÄ II ESPOO-KAUNIAINEN

Äänioikeutetut: 755

Äänestäneitä: 381

Äänestysprosentti: 50,46 %

Hylättyjä äänestyslippuja: 1

1 Simpanen Veikko
2 Saikkonen Heini
3 Vainikainen Joni
4 Lehtonen Sami
5 Haapajärvi Henrik