The Social Democratic Party of Finland strongly condemns the violence that erupted in the Parliament in Skopje. What took place, did not follow the basic principles of parliamentary democracy and is not an acceptable way to influence democratic processes.Sosialidemokraatit SDP

Hallintarekisteri on kuin koulutusleikkaukset. Kukaan ei kuulemma niitä halua, mutta vastakkaisista lupauksista huolimatta ne silti etenee.

Hallituksen esitys uudeksi arvopaperilaiksi sisältää jälleen kerran moneen kertaan kuopatun hallintarekisterin samoine ongelmineen kuin aiempina kertoina. Sitä ei pidä hyväksyä. "Vaadimme, että lakiesitys palautetaan kiireelliseen lisävalmisteluun ja siihen lisätään selkeä sijoittajiin kohdistuvat hallintarekisteröinnin kielto myös sijoitettaessa ulkomailla liikkeeseen laskettuihin suomalaisyhtiöiden arvopapereihin. On myös varmistettava, että tiedot omistajista ja sijoituksista todella saadaan ulkomaisista arvopaperikeskuksista", kertoo Lauri Ihalainen. Klikkaa peukkua ja jaa eteenpäin, jos olet Laurin kanssa samaa mieltä!Sosialidemokraatit SDP

Demokraattishared image on Instagram

WoW!! Vappu lähestyy lähestymistään! 🎉🎈 Tepon, nakkimakkaran ja ilmapallon hybridi leijailee jo nettitoimituksen ilmatilassa! 😃🎈🎉demokraatti

Sosialidemokraatit SDPshared photo on Facebook

Hallintarekisterin piti olla jo kuollut ja kuopattu, mutta se on nostettu jälleen keskusteluun. Miksi hallitus haluaa edistää asiaa, joka mahdollistaa omistusten piilottamisen? Suomen tulisi aktiivisesti edistää avoimuutta ja läpinäkyvyyttä - ei mahdollistaa veronkiertoa ja harmaata taloutta.Sosialidemokraatit SDP

Ville Skinnarishared image on Instagram

Paljon puhutaan Trumpista ja syystä, mutta mitä Yhdysvaltain Demokraateille kuuluu vaalitappion jälkeen? Demokraattien kongressiedustaja ja Kongressin Suomi - ryhmän jäsen Henry Johnson (Georgia) haluaa rakentaa Demokraattien tulevaisuutta ja maidemme yhteistyötä aivan oikein yhteisten arvojen pohjalta. Heikompia pitää puolustaa - oikeiston johtama Yhdysvallat ja Suomi kulkevat nyt toiseen ja entistä eriarvoistamampaan suuntaan.villeskinnari

Uudenmaan Sosialidemokraattien toiminta

18:03

Uudenmaan Sosialidemokraatit ry on Uudenmaan vaalipiirin alueella toimivien SDP:n kunnallisjärjestöjen ja puolueosastojen muodostama piirijärjestö.

Edistämme Uudellamaalla sosialidemokratian päämäärää, vapauden, tasa-arvon, solidaarisuuden ja oikeudenmukaisuuden yhteiskuntaa. Siinä jokainen toimii kykyjensä mukaan oman ja yhteisen hyvinvoinnin puolesta. Ympäristöstä ja jokaisesta ihmisestä pidetään huolta.

Politiikkamme keskiössä juuri nyt ovat talous ja työllisyys.

Veropohjan murentaminen pienentää yhteiskunnan varallisuutta ja sen seurauksena julkisia kuluja on pakko leikata. Erityisesti leikkaukset kohdistuvat kuntien palveluihin. Kunnissa vaikea taloustilanne tarkoittaa palveluiden yksityistämistä, omaisuuden myyntiä, investointien vähenemistä, velan ottoa ja veronkorotuksia. Peruspalveluiden tulopohja murenee ja verotuksen painopiste muuttuu kohti tasaveroa, kun progressiivisen ansiotuloverotuksen vähennykset johtavat kunnallisveron korotuksiin.

Uudenmaan Sosialidemokraatit vastustavat tällaista kehityssuuntaa, joka on suuressa ristiriidassa oikeudenmukaisen ja tasa-arvoisen yhteiskunnan tavoitteidemme kanssa.

Tule vaikuttajaksi ja päättäjäksi. Liity jäseneksi.