Miapetra Kumpula-Natrishared image on Instagram

Mitä olis Rooma ilman näitä ihania sypressipuita... tapaamisesta seuraavaan 24min taksi, 34min bussi vai 65min kävellen? Valitsin vaihtoehdon 4 - 100 min mutkitellen kävellen pieniä teitä :)miapetrakumpula

SDPshared image on Instagram

SDP:n puoluevaltuuston puheenjohtaja Sirpa Paatero esittää rahoitusratkaisua kuntien homekorjauksiin. – Meillä on keinoja siihen, että lapsemme ja nuoremme saavat toimia terveellisissä ja turvallisissa päiväkodeissa ja kouluissa. Nyt vain tarvittaisiin toimia ja tekoja Sipilän hallitukselta, sanoi Paatero puoluevaltuuston kokouksessa. #puoluevaltuusto #sdp #homekoulut #hallitussosialidemokraatit

SDP:n puoluevaltuuston puheenjohtaja Sirpa Paatero esittää rahoitusratkaisua kuntien homekorjauksiin. – Meillä on keinoja siihen, että lapsemme ja nuoremme saavat toimia terveellisissä ja turvallisissa päiväkodeissa ja kouluissa. Nyt vain tarvittaisiin toimia ja tekoja Sipilän hallitukselta, sanoi Paatero puoluevaltuuston kokouksessa.Sosialidemokraatit SDP

Satu Taavitsainenshared image on Instagram

Liikennekaari tuli tänään päätökseensä. Jätimme vastalauseen valiokunnan mietintöön. Suomalainen nykyinen säännelty taksijärjestelmä on edullinen, luotettava, palveleva, laadukas ja saatavissa aina ja kaikkialla. Sitä ei saa alasajaa. Haluamme sen säilyvän ja sitä kehitettävän. Aika näyttää, millaiseen sekasortoon taksipalvelut ajautuvat hallituspuolueiden huonojen arvovalintojen myötä.satutaavitsaine

Kun kätilöiden kritiikki käänsi Sipilän pään sunnuntailisien leikkauksesta, niin voisiko sairaanhoitajien mielipide kääntää pään sotesta?

Maria Tolppanenshared tweet on Twitter

Valtakunnansyyttäjä syytteeseen? Kansanedustajana en voi kommentoida riippumatonta tuomioistuinta. No tämä ei ole vielä tuomioistuimessa.

Uudenmaan Sosialidemokraattien toiminta

18:03

Uudenmaan Sosialidemokraatit ry on Uudenmaan vaalipiirin alueella toimivien SDP:n kunnallisjärjestöjen ja puolueosastojen muodostama piirijärjestö.

Edistämme Uudellamaalla sosialidemokratian päämäärää, vapauden, tasa-arvon, solidaarisuuden ja oikeudenmukaisuuden yhteiskuntaa. Siinä jokainen toimii kykyjensä mukaan oman ja yhteisen hyvinvoinnin puolesta. Ympäristöstä ja jokaisesta ihmisestä pidetään huolta.

Politiikkamme keskiössä juuri nyt ovat talous ja työllisyys.

Veropohjan murentaminen pienentää yhteiskunnan varallisuutta ja sen seurauksena julkisia kuluja on pakko leikata. Erityisesti leikkaukset kohdistuvat kuntien palveluihin. Kunnissa vaikea taloustilanne tarkoittaa palveluiden yksityistämistä, omaisuuden myyntiä, investointien vähenemistä, velan ottoa ja veronkorotuksia. Peruspalveluiden tulopohja murenee ja verotuksen painopiste muuttuu kohti tasaveroa, kun progressiivisen ansiotuloverotuksen vähennykset johtavat kunnallisveron korotuksiin.

Uudenmaan Sosialidemokraatit vastustavat tällaista kehityssuuntaa, joka on suuressa ristiriidassa oikeudenmukaisen ja tasa-arvoisen yhteiskunnan tavoitteidemme kanssa.

Tule vaikuttajaksi ja päättäjäksi. Liity jäseneksi.