Miapetra Kumpula-Natrishared image on Instagram

Mitä olis Rooma ilman näitä ihania sypressipuita... tapaamisesta seuraavaan 24min taksi, 34min bussi vai 65min kävellen? Valitsin vaihtoehdon 4 - 100 min mutkitellen kävellen pieniä teitä :)miapetrakumpula

SDPshared image on Instagram

SDP:n puoluevaltuuston puheenjohtaja Sirpa Paatero esittää rahoitusratkaisua kuntien homekorjauksiin. – Meillä on keinoja siihen, että lapsemme ja nuoremme saavat toimia terveellisissä ja turvallisissa päiväkodeissa ja kouluissa. Nyt vain tarvittaisiin toimia ja tekoja Sipilän hallitukselta, sanoi Paatero puoluevaltuuston kokouksessa. #puoluevaltuusto #sdp #homekoulut #hallitussosialidemokraatit

SDP:n puoluevaltuuston puheenjohtaja Sirpa Paatero esittää rahoitusratkaisua kuntien homekorjauksiin. – Meillä on keinoja siihen, että lapsemme ja nuoremme saavat toimia terveellisissä ja turvallisissa päiväkodeissa ja kouluissa. Nyt vain tarvittaisiin toimia ja tekoja Sipilän hallitukselta, sanoi Paatero puoluevaltuuston kokouksessa.Sosialidemokraatit SDP

Satu Taavitsainenshared image on Instagram

Liikennekaari tuli tänään päätökseensä. Jätimme vastalauseen valiokunnan mietintöön. Suomalainen nykyinen säännelty taksijärjestelmä on edullinen, luotettava, palveleva, laadukas ja saatavissa aina ja kaikkialla. Sitä ei saa alasajaa. Haluamme sen säilyvän ja sitä kehitettävän. Aika näyttää, millaiseen sekasortoon taksipalvelut ajautuvat hallituspuolueiden huonojen arvovalintojen myötä.satutaavitsaine

Kun kätilöiden kritiikki käänsi Sipilän pään sunnuntailisien leikkauksesta, niin voisiko sairaanhoitajien mielipide kääntää pään sotesta?

Maria Tolppanenshared tweet on Twitter

Valtakunnansyyttäjä syytteeseen? Kansanedustajana en voi kommentoida riippumatonta tuomioistuinta. No tämä ei ole vielä tuomioistuimessa.

Uudenmaan Sosialidemokraattien 110-vuotisjuhlaseminaari

Uudenmaan sosialidemokraattinen piirijärjestö juhlii 110-vuotista taivaltaan juhlaseminaarin merkeissä 12.11. Espoon Valtuustotalolla kello 10.00-13.00. (Espoonkatu 5)

SEMINAARIN OHJELMA:
Tulevaisuusluotaus: Yhteiskunnallisesta murroksesta sosiaalisesti, taloudellisesti ja ekologisesti kestävään politiikkaan

9.15 alkaen aamukahvi

10.00 Seminaarin avaus – Anne Karjalainen, Uudenmaan Sosialidemokraattien puheenjohtaja

10.15 Varallisuus kasautuu yhä harvemmille, näkyykö kapitalismin murros Suomessa? – Matti Tuomala, Tampereen yliopiston kansantaloustieteen professori

10.45 Digitalisaation murros, Suomi digikehityksen kärkeen – Mikael Jungner, Kreab Oy, toimitusjohtaja

11.15 Biotalous ja kestävän energiahuollon murros, mahdollisuudet Suomessa – Mari Pantsar, Sitra, johtaja

11.45 kommentit kansanedustajilta ja yleisöltä

12.15 keittolounas seminaariin osallistujille

Kello 13.00 samassa tilassa alkaa Uudenmaan Sosialidemokraattien syyspiirikokous. Poliittisen tilannekatsauksen pitää SDP:n puheenjohtaja Antti Rinne.

Tervetuloa!

esiintyjat