Tytti Tuppurainenshared image on Instagram

Hi from Palm Beach, Florida! Wonderful to celebrate Finland 100 years anniversary here - and my birthday today. Faboulous! Trump is also here. You can see the tower of his residence in this picture.tyttitup

Sosialidemokraatit SDPshared video on Facebook

Näillä mennään! Kun timanttisia videoita tehdään, jää joskus vähän filminpätkiä myös leikkuupöydälle. Näillä pois leikatuilla hetkillä toivotamme kaikille hulvatonta lauantaita. Maailmaa voi muuttaa ja siihen tarvitaan myös hauskoja ihmisiä! Kuntavaaliehdokkuuskin on vain klikkauksen päässä ;)Sosialidemokraatit SDP

SDP:n puheenjohtaja Antti Rinteen mukaan EK:n päätös vaarantaa Suomessa käynnistyneen orastavan talouskasvun ja heikentää samalla työntekijöiden asemaa. Rinne perää pääministeriltä johtajuutta.Sosialidemokraatit SDP

Sosialidemokraatit SDPshared video on Facebook

SDP:s vice ordförande Maarit Feldt-Ranta har nåt att säga dig. Kommunalvalet hålls den 9 april. SDP önskar sig en mångsidig grupp kandidater, med en god uppfattning om invånarnas vardag, det vill säga allt ifrån utmaningar i arbetslivet och studier till hur det är att få familljens vardag att rulla. Vi ber dig bli vår kandidat i kommunalvalet. Det går lätt genom att klicka på videon.Sosialidemokraatit SDP

Sosialidemokraatit SDPshared video on Facebook

SDP:n varapuheenjohtaja Ville Skinnarilla on sinulle asiaa. Kuntavaalit järjestetään 9. huhtikuuta. Haluamme ehdokkaiksi suomalaisia, joilla on hyvä käsitys kansalaisten arjen asioista, työelämän haasteista, opiskelusta tai perhearjen pyörittämisestä. Pyydämme sinua ryhtymään kuntavaaliehdokkaaksemme. Klikkaamalla videota se onnistuu helposti.Sosialidemokraatit SDP

Uudenmaan puoluekokousryhmä järjestäytyi

Uudenmaan piirin puoluekokousryhmä on 29.11. olleessa kokouksessaan järjestäytynyt. Uusimaa on SDP:n toiseksi suurin piiri ja sillä on 63 (500) edustajaa Lahden puoluekokouksessa 3.-5.2.2017.

Henkilövalinnat järjestäytymiskokouksessa:

• ryhmän puheenjohtajaksi Anne Karjalainen, Kerava
  • varapuheenjohtajaksi Markku J. Jääskeläinen, Vantaa
  • vaalivaliokunnan jäseneksi Matti Tukiainen, Lohja
  • puolueen valmistelevaan sääntötyöryhmään Mirja Suhonen, Porvoo
  • puolueen valmistelevaan periaateohjelmatyöryhmään Henrik Haapajärvi, Espoosta

Uudenmaan puoluekokousryhmän työvaliokunnan muodostavat Anne Karjalainen, Markku J. Jääskeläinen, Matti Tukiainen, Tapani Eskola (Porvoo) ja Veikko Simpanen (Espoo).

Piirin neuvottelijoina toimivat Anne Karjalainen, Markku J. Jääskeläinen, Matti Tukiainen ja järjestötoimitsija Pekka Tuuri

Ryhmän valiokuntavalinnat tehdään seuraavassa kokouksessa. Lahden puoluekokouksessa käsitellään 207 aloitetta, joista 33 uusmaalaisten tekemiä.

Aloitteisiin pääset tutustumaan osoitteessa: http://sdp.fi/fi/puoluekokous-2017/