Miapetra Kumpula-Natrishared image on Instagram

Mitä olis Rooma ilman näitä ihania sypressipuita... tapaamisesta seuraavaan 24min taksi, 34min bussi vai 65min kävellen? Valitsin vaihtoehdon 4 - 100 min mutkitellen kävellen pieniä teitä :)miapetrakumpula

SDPshared image on Instagram

SDP:n puoluevaltuuston puheenjohtaja Sirpa Paatero esittää rahoitusratkaisua kuntien homekorjauksiin. – Meillä on keinoja siihen, että lapsemme ja nuoremme saavat toimia terveellisissä ja turvallisissa päiväkodeissa ja kouluissa. Nyt vain tarvittaisiin toimia ja tekoja Sipilän hallitukselta, sanoi Paatero puoluevaltuuston kokouksessa. #puoluevaltuusto #sdp #homekoulut #hallitussosialidemokraatit

SDP:n puoluevaltuuston puheenjohtaja Sirpa Paatero esittää rahoitusratkaisua kuntien homekorjauksiin. – Meillä on keinoja siihen, että lapsemme ja nuoremme saavat toimia terveellisissä ja turvallisissa päiväkodeissa ja kouluissa. Nyt vain tarvittaisiin toimia ja tekoja Sipilän hallitukselta, sanoi Paatero puoluevaltuuston kokouksessa.Sosialidemokraatit SDP

Satu Taavitsainenshared image on Instagram

Liikennekaari tuli tänään päätökseensä. Jätimme vastalauseen valiokunnan mietintöön. Suomalainen nykyinen säännelty taksijärjestelmä on edullinen, luotettava, palveleva, laadukas ja saatavissa aina ja kaikkialla. Sitä ei saa alasajaa. Haluamme sen säilyvän ja sitä kehitettävän. Aika näyttää, millaiseen sekasortoon taksipalvelut ajautuvat hallituspuolueiden huonojen arvovalintojen myötä.satutaavitsaine

Kun kätilöiden kritiikki käänsi Sipilän pään sunnuntailisien leikkauksesta, niin voisiko sairaanhoitajien mielipide kääntää pään sotesta?

Maria Tolppanenshared tweet on Twitter

Valtakunnansyyttäjä syytteeseen? Kansanedustajana en voi kommentoida riippumatonta tuomioistuinta. No tämä ei ole vielä tuomioistuimessa.

Uudenmaan puoluekokousryhmä järjestäytyi

Uudenmaan piirin puoluekokousryhmä on 29.11. olleessa kokouksessaan järjestäytynyt. Uusimaa on SDP:n toiseksi suurin piiri ja sillä on 63 (500) edustajaa Lahden puoluekokouksessa 3.-5.2.2017.

Henkilövalinnat järjestäytymiskokouksessa:

• ryhmän puheenjohtajaksi Anne Karjalainen, Kerava
  • varapuheenjohtajaksi Markku J. Jääskeläinen, Vantaa
  • vaalivaliokunnan jäseneksi Matti Tukiainen, Lohja
  • puolueen valmistelevaan sääntötyöryhmään Mirja Suhonen, Porvoo
  • puolueen valmistelevaan periaateohjelmatyöryhmään Henrik Haapajärvi, Espoosta

Uudenmaan puoluekokousryhmän työvaliokunnan muodostavat Anne Karjalainen, Markku J. Jääskeläinen, Matti Tukiainen, Tapani Eskola (Porvoo) ja Veikko Simpanen (Espoo).

Piirin neuvottelijoina toimivat Anne Karjalainen, Markku J. Jääskeläinen, Matti Tukiainen ja järjestötoimitsija Pekka Tuuri

Ryhmän valiokuntavalinnat tehdään seuraavassa kokouksessa. Lahden puoluekokouksessa käsitellään 207 aloitetta, joista 33 uusmaalaisten tekemiä.

Aloitteisiin pääset tutustumaan osoitteessa: http://sdp.fi/fi/puoluekokous-2017/