Tytti Tuppurainenshared image on Instagram

Hi from Palm Beach, Florida! Wonderful to celebrate Finland 100 years anniversary here - and my birthday today. Faboulous! Trump is also here. You can see the tower of his residence in this picture.tyttitup

Sosialidemokraatit SDPshared video on Facebook

Näillä mennään! Kun timanttisia videoita tehdään, jää joskus vähän filminpätkiä myös leikkuupöydälle. Näillä pois leikatuilla hetkillä toivotamme kaikille hulvatonta lauantaita. Maailmaa voi muuttaa ja siihen tarvitaan myös hauskoja ihmisiä! Kuntavaaliehdokkuuskin on vain klikkauksen päässä ;)Sosialidemokraatit SDP

SDP:n puheenjohtaja Antti Rinteen mukaan EK:n päätös vaarantaa Suomessa käynnistyneen orastavan talouskasvun ja heikentää samalla työntekijöiden asemaa. Rinne perää pääministeriltä johtajuutta.Sosialidemokraatit SDP

Sosialidemokraatit SDPshared video on Facebook

SDP:s vice ordförande Maarit Feldt-Ranta har nåt att säga dig. Kommunalvalet hålls den 9 april. SDP önskar sig en mångsidig grupp kandidater, med en god uppfattning om invånarnas vardag, det vill säga allt ifrån utmaningar i arbetslivet och studier till hur det är att få familljens vardag att rulla. Vi ber dig bli vår kandidat i kommunalvalet. Det går lätt genom att klicka på videon.Sosialidemokraatit SDP

Sosialidemokraatit SDPshared video on Facebook

SDP:n varapuheenjohtaja Ville Skinnarilla on sinulle asiaa. Kuntavaalit järjestetään 9. huhtikuuta. Haluamme ehdokkaiksi suomalaisia, joilla on hyvä käsitys kansalaisten arjen asioista, työelämän haasteista, opiskelusta tai perhearjen pyörittämisestä. Pyydämme sinua ryhtymään kuntavaaliehdokkaaksemme. Klikkaamalla videota se onnistuu helposti.Sosialidemokraatit SDP

Uudelle jäsenelle

18:03

Teit hienon päätöksen, kun liityit SDP:n jäseneksi. Sosialidemokraattina kuulut suureen suomalaiseen ja kansainväliseen liikkeeseen, jonka periaatteita ovat vapaus, tasa-arvo, rauha ja solidaarisuus.

Sosialidemokratian tavoitteet nousevat ihmisarvosta ja ihmisoikeuksista. SDP:n ihanteena on yhteiskunta, jossa vapaus voittaa alistamisen, humaanisuus suvaitsemattomuuden ja oikeudenmukaisuus itsekkyyden. Demareille ovat tärkeitä työ ja työelämä, julkiset palvelut ja turvalliset asuinympäristöt, heikoimmista huolehtiminen, ympäristöongelmien poistaminen sekä sivistyksen vaaliminen.

Puolueen arvot on kiteytetty puolueen periaateohjelmassa. Ajankohtaisia linjauksia löydät erillisohjelmista ja kannanotoista. Löydät nämä asiakirjat sivulta www.sdp.fi

SDP:n järjestörakenteesta ja toimintaan osallistumisesta löydät perusesityksen täältä.

SDP:n uuden jäsenen kirjasen löydät täältä.

Erkki Tuomiojan esityksen sosialidemokratian historiallisista kausista löydät täältä.

Tervetuloa mukaan! Sinua tarvitaan.