Miapetra Kumpula-Natrishared image on Instagram

Mitä olis Rooma ilman näitä ihania sypressipuita... tapaamisesta seuraavaan 24min taksi, 34min bussi vai 65min kävellen? Valitsin vaihtoehdon 4 - 100 min mutkitellen kävellen pieniä teitä :)miapetrakumpula

SDPshared image on Instagram

SDP:n puoluevaltuuston puheenjohtaja Sirpa Paatero esittää rahoitusratkaisua kuntien homekorjauksiin. – Meillä on keinoja siihen, että lapsemme ja nuoremme saavat toimia terveellisissä ja turvallisissa päiväkodeissa ja kouluissa. Nyt vain tarvittaisiin toimia ja tekoja Sipilän hallitukselta, sanoi Paatero puoluevaltuuston kokouksessa. #puoluevaltuusto #sdp #homekoulut #hallitussosialidemokraatit

SDP:n puoluevaltuuston puheenjohtaja Sirpa Paatero esittää rahoitusratkaisua kuntien homekorjauksiin. – Meillä on keinoja siihen, että lapsemme ja nuoremme saavat toimia terveellisissä ja turvallisissa päiväkodeissa ja kouluissa. Nyt vain tarvittaisiin toimia ja tekoja Sipilän hallitukselta, sanoi Paatero puoluevaltuuston kokouksessa.Sosialidemokraatit SDP

Satu Taavitsainenshared image on Instagram

Liikennekaari tuli tänään päätökseensä. Jätimme vastalauseen valiokunnan mietintöön. Suomalainen nykyinen säännelty taksijärjestelmä on edullinen, luotettava, palveleva, laadukas ja saatavissa aina ja kaikkialla. Sitä ei saa alasajaa. Haluamme sen säilyvän ja sitä kehitettävän. Aika näyttää, millaiseen sekasortoon taksipalvelut ajautuvat hallituspuolueiden huonojen arvovalintojen myötä.satutaavitsaine

Kun kätilöiden kritiikki käänsi Sipilän pään sunnuntailisien leikkauksesta, niin voisiko sairaanhoitajien mielipide kääntää pään sotesta?

Maria Tolppanenshared tweet on Twitter

Valtakunnansyyttäjä syytteeseen? Kansanedustajana en voi kommentoida riippumatonta tuomioistuinta. No tämä ei ole vielä tuomioistuimessa.

Piirikokous

17:58

Uudenmaan Sosialidemokraattien ylin päättävä elin on piirikokous. Piirijärjestö kokoontuu varsinaiseen kokoukseen vuosittain kaksi kertaa, kevätkokoukseen ja syyskokoukseen.

Kaikilla puolueen jäsenillä on läsnäolo-oikeus piirikokouksessa! Piirikokousedustajat valitaan puolueosastoittain puolueosastojen syyskokouksissa. Kaikkiaan Uudellamaalla piirikokousedustajia on 110.

Piirikokouksessa puhe-, esitys- ja äänioikeus on jokaisella valtuutetulla piirikokousedustajalla. Puhe- ja esitysoikeus piirikokouksessa on piirihallituksen jäsenillä toiminnanjohtajalla, piirijärjestön tilintarkastajilla puoluehallituksen ja puoluetoimiston edustajalla, kunnallisjärjestön edustajalla, sekä piirin alueelta valitulla puoluevaltuuston jäsenellä ja vaalipiiristä valituilla sosialidemokraattisilla kansanedustajilla sekä Euroopan parlamentin jäsenillä.

Tarkemmat tiedot piirikokouksista löydät tapahtumakalenteristamme.

Kevätpiirikokouksessa vahvistetaan Uudenmaan eduskuntavaaliehdokkaat ja vahvistetaan toimintakertomus sekä tilinpäätös. Syyspiirikokouksessa päätetään muun muassa piirin tulevan vuoden toimintasuunnitelmasta, talousarviosta sekä vaalisuunitelmasta.

Uudenmaan piiri

Syyspiirikokous 21.11.2009 Tuusulassa.