Tytti Tuppurainenshared image on Instagram

Hi from Palm Beach, Florida! Wonderful to celebrate Finland 100 years anniversary here - and my birthday today. Faboulous! Trump is also here. You can see the tower of his residence in this picture.tyttitup

Sosialidemokraatit SDPshared video on Facebook

Näillä mennään! Kun timanttisia videoita tehdään, jää joskus vähän filminpätkiä myös leikkuupöydälle. Näillä pois leikatuilla hetkillä toivotamme kaikille hulvatonta lauantaita. Maailmaa voi muuttaa ja siihen tarvitaan myös hauskoja ihmisiä! Kuntavaaliehdokkuuskin on vain klikkauksen päässä ;)Sosialidemokraatit SDP

SDP:n puheenjohtaja Antti Rinteen mukaan EK:n päätös vaarantaa Suomessa käynnistyneen orastavan talouskasvun ja heikentää samalla työntekijöiden asemaa. Rinne perää pääministeriltä johtajuutta.Sosialidemokraatit SDP

Sosialidemokraatit SDPshared video on Facebook

SDP:s vice ordförande Maarit Feldt-Ranta har nåt att säga dig. Kommunalvalet hålls den 9 april. SDP önskar sig en mångsidig grupp kandidater, med en god uppfattning om invånarnas vardag, det vill säga allt ifrån utmaningar i arbetslivet och studier till hur det är att få familljens vardag att rulla. Vi ber dig bli vår kandidat i kommunalvalet. Det går lätt genom att klicka på videon.Sosialidemokraatit SDP

Sosialidemokraatit SDPshared video on Facebook

SDP:n varapuheenjohtaja Ville Skinnarilla on sinulle asiaa. Kuntavaalit järjestetään 9. huhtikuuta. Haluamme ehdokkaiksi suomalaisia, joilla on hyvä käsitys kansalaisten arjen asioista, työelämän haasteista, opiskelusta tai perhearjen pyörittämisestä. Pyydämme sinua ryhtymään kuntavaaliehdokkaaksemme. Klikkaamalla videota se onnistuu helposti.Sosialidemokraatit SDP

Piirikokous

17:58

Uudenmaan Sosialidemokraattien ylin päättävä elin on piirikokous. Piirijärjestö kokoontuu varsinaiseen kokoukseen vuosittain kaksi kertaa, kevätkokoukseen ja syyskokoukseen.

Kaikilla puolueen jäsenillä on läsnäolo-oikeus piirikokouksessa! Piirikokousedustajat valitaan puolueosastoittain puolueosastojen syyskokouksissa. Kaikkiaan Uudellamaalla piirikokousedustajia on 110.

Piirikokouksessa puhe-, esitys- ja äänioikeus on jokaisella valtuutetulla piirikokousedustajalla. Puhe- ja esitysoikeus piirikokouksessa on piirihallituksen jäsenillä toiminnanjohtajalla, piirijärjestön tilintarkastajilla puoluehallituksen ja puoluetoimiston edustajalla, kunnallisjärjestön edustajalla, sekä piirin alueelta valitulla puoluevaltuuston jäsenellä ja vaalipiiristä valituilla sosialidemokraattisilla kansanedustajilla sekä Euroopan parlamentin jäsenillä.

Tarkemmat tiedot piirikokouksista löydät tapahtumakalenteristamme.

Kevätpiirikokouksessa vahvistetaan Uudenmaan eduskuntavaaliehdokkaat ja vahvistetaan toimintakertomus sekä tilinpäätös. Syyspiirikokouksessa päätetään muun muassa piirin tulevan vuoden toimintasuunnitelmasta, talousarviosta sekä vaalisuunitelmasta.

Uudenmaan piiri

Syyspiirikokous 21.11.2009 Tuusulassa.