Tytti Tuppurainenshared image on Instagram

Hi from Palm Beach, Florida! Wonderful to celebrate Finland 100 years anniversary here - and my birthday today. Faboulous! Trump is also here. You can see the tower of his residence in this picture.tyttitup

Sosialidemokraatit SDPshared video on Facebook

Näillä mennään! Kun timanttisia videoita tehdään, jää joskus vähän filminpätkiä myös leikkuupöydälle. Näillä pois leikatuilla hetkillä toivotamme kaikille hulvatonta lauantaita. Maailmaa voi muuttaa ja siihen tarvitaan myös hauskoja ihmisiä! Kuntavaaliehdokkuuskin on vain klikkauksen päässä ;)Sosialidemokraatit SDP

SDP:n puheenjohtaja Antti Rinteen mukaan EK:n päätös vaarantaa Suomessa käynnistyneen orastavan talouskasvun ja heikentää samalla työntekijöiden asemaa. Rinne perää pääministeriltä johtajuutta.Sosialidemokraatit SDP

Sosialidemokraatit SDPshared video on Facebook

SDP:s vice ordförande Maarit Feldt-Ranta har nåt att säga dig. Kommunalvalet hålls den 9 april. SDP önskar sig en mångsidig grupp kandidater, med en god uppfattning om invånarnas vardag, det vill säga allt ifrån utmaningar i arbetslivet och studier till hur det är att få familljens vardag att rulla. Vi ber dig bli vår kandidat i kommunalvalet. Det går lätt genom att klicka på videon.Sosialidemokraatit SDP

Sosialidemokraatit SDPshared video on Facebook

SDP:n varapuheenjohtaja Ville Skinnarilla on sinulle asiaa. Kuntavaalit järjestetään 9. huhtikuuta. Haluamme ehdokkaiksi suomalaisia, joilla on hyvä käsitys kansalaisten arjen asioista, työelämän haasteista, opiskelusta tai perhearjen pyörittämisestä. Pyydämme sinua ryhtymään kuntavaaliehdokkaaksemme. Klikkaamalla videota se onnistuu helposti.Sosialidemokraatit SDP

Kokenut kaksikko ehdolla puoluehallitukseen Uudeltamaalta

Ajankohtaista, Yleinen 10:42

Uudenmaan sosialidemokraatit ry:n puoluekokousryhmä asetti osaavan kaksikon ehdolle SDP:n puoluehallitukseen. Ehdolle asetettiin Antti Lindtman Vantaalta ja Maria Guzenina Espoosta.

– Olemme iloisia, että meillä on piirimme käytössä kaksi näin osaavaa ja kokenutta ehdokasta. On mahtavaa kuntavaalejakin ajatellen, että meillä on asettaa puoluehallituksen käyttöön kahden suuren kaupungin valtuuston puheenjohtajat, piirin puheenjohtaja Anne Karjalainen kertoo.

Antti Lindtman, 34, on piirin toisen kauden kansanedustaja, eduskuntaryhmän puheenjohtaja ja Vantaan valtuuston puheenjohtaja. Vuodesta 2012 Lindtman on toiminut puoluehallituksen varapuheenjohtajana.

Maria Guzenina, 48, on piirin kolmannen kauden kansanedustaja, entinen ministeri ja Espoon valtuuston puheenjohtaja. Hän on toiminut puoluehallituksessa varapuheenjohtajana vuosina 2008-2012.

SDP:n puoluekokous on Lahdessa 3.-5.2. Uudenmaan puoluekokousryhmä on puolueen toisiksi suurin 63 edustajalla.

Lisätietoja:

Anne Karjalainen

Uudenmaan piirin ja puoluekokousryhmän puheenjohtaja

Pekka Tuuri

järjestötoimitsija