Miapetra Kumpula-Natrishared image on Instagram

Mitä olis Rooma ilman näitä ihania sypressipuita... tapaamisesta seuraavaan 24min taksi, 34min bussi vai 65min kävellen? Valitsin vaihtoehdon 4 - 100 min mutkitellen kävellen pieniä teitä :)miapetrakumpula

SDPshared image on Instagram

SDP:n puoluevaltuuston puheenjohtaja Sirpa Paatero esittää rahoitusratkaisua kuntien homekorjauksiin. – Meillä on keinoja siihen, että lapsemme ja nuoremme saavat toimia terveellisissä ja turvallisissa päiväkodeissa ja kouluissa. Nyt vain tarvittaisiin toimia ja tekoja Sipilän hallitukselta, sanoi Paatero puoluevaltuuston kokouksessa. #puoluevaltuusto #sdp #homekoulut #hallitussosialidemokraatit

SDP:n puoluevaltuuston puheenjohtaja Sirpa Paatero esittää rahoitusratkaisua kuntien homekorjauksiin. – Meillä on keinoja siihen, että lapsemme ja nuoremme saavat toimia terveellisissä ja turvallisissa päiväkodeissa ja kouluissa. Nyt vain tarvittaisiin toimia ja tekoja Sipilän hallitukselta, sanoi Paatero puoluevaltuuston kokouksessa.Sosialidemokraatit SDP

Satu Taavitsainenshared image on Instagram

Liikennekaari tuli tänään päätökseensä. Jätimme vastalauseen valiokunnan mietintöön. Suomalainen nykyinen säännelty taksijärjestelmä on edullinen, luotettava, palveleva, laadukas ja saatavissa aina ja kaikkialla. Sitä ei saa alasajaa. Haluamme sen säilyvän ja sitä kehitettävän. Aika näyttää, millaiseen sekasortoon taksipalvelut ajautuvat hallituspuolueiden huonojen arvovalintojen myötä.satutaavitsaine

Kun kätilöiden kritiikki käänsi Sipilän pään sunnuntailisien leikkauksesta, niin voisiko sairaanhoitajien mielipide kääntää pään sotesta?

Maria Tolppanenshared tweet on Twitter

Valtakunnansyyttäjä syytteeseen? Kansanedustajana en voi kommentoida riippumatonta tuomioistuinta. No tämä ei ole vielä tuomioistuimessa.

Jäsenvaalin tulos julkistetaan ma 17.3. noin klo 13

Uudenmaan alueen puoluekokousedustajat (62 henkilöä) puoluekokoukseen valitaan jäsenäänestyksessä. Uusmaalaiset puolueosastot ja valitsijayhdistykset asettivat jäsenvaaliin tammikuun 2014 loppuun mennessä yhteensä 150 ehdokasta. Postiäänestysaika alkoi 28.2.2014 ja päättyy 14.3.2014 kello 16, johon mennessä palautuskuorten on oltava piiritoimistossa.

Uudenmaan Sosialidemokraattien vaalivaliokunta käsittelee puoluekokousedustajista käydyn jäsenvaalin tuloksen kokouksessaan 17.3.2014, jonka jälkeen tulos julkistetaan piirin kotisivuilla: http://uusimaa.sdp.fi/.

Piirikokous vahvistaa vaalin tuloksen lauantaina 22.3. klo 10 alkaen Kervan lukion tiloissa pidettävässä piirikokouksessa.

Valitun puoluekokousryhmän ensimmäinen kokous on keskiviikkona 26.3. JHL:n tiloissa (Sörnäisten rantatie 23, 00500 Helsinki). Kahvi klo 17.00 ja varsinainen kokous alkaa klo 17.30.