Kristiina Salonenshared image on Instagram

Vierailin tänään Kamu-Tuvalla Raumalla. Tapasin siellä upean joukon kehitysvammaisia nuoria, jotka halusivat puhua mm. erityisnuorten mahdollisuudesta harrastaa, kaupungin liikenneyhteyksistä, Donald Trumpista ja koulukiusaamisesta. Fiksuja ja ajattelevia nuoria, jotka vierailevat kerran kuussa Kamu-tuvalla viikonlopun vietossa itsenäistymistä ohjaajien avulla harjoittelemassa. Olipa kiva vierailu! #satshp #kamu-tupakristiinasalonen

Ilmari Nurminenshared image on Instagram

Mulla on ollut joitain kuukausia pt @hannakatariinaseikola ja sopimus jatkuu ainakin pari vuotta vielä 😁Hanna on kyl huikee ja osaava tyyppi. Kaiken lisäksi meistä on tullut vielä ystäviäkin 😙Sattumalta molemmat on lähtenyt maailmalle vielä Sastamalasta. Tällä viikolla salilla kuultua: Mies: Hei nyt tonne salille ei voi mennä kun generaattorissa on vika, eli laitteisiin ei tuu virtaa. Mä: Häh?!? Me käytetään kyl lihasvoimaa... Mies: Aivan, no mä oon käsittänyt, että täällä jengi painaa napista ja kone laittaa lihakset liikkeelle. Mä: haha 😂nurminenilmari

Tytti Tuppurainenshared image on Instagram

Aamu sarastaa Hietaniemen hautausmaalla. - Ellemme varmuudella tiedä, kuinka tulee käymään, olettakaamme, että kaikki käy hyvin. Presidentti Mauno Koivistotyttitup

Jäsenvaalin tulos julkistetaan ma 17.3. noin klo 13

Uudenmaan alueen puoluekokousedustajat (62 henkilöä) puoluekokoukseen valitaan jäsenäänestyksessä. Uusmaalaiset puolueosastot ja valitsijayhdistykset asettivat jäsenvaaliin tammikuun 2014 loppuun mennessä yhteensä 150 ehdokasta. Postiäänestysaika alkoi 28.2.2014 ja päättyy 14.3.2014 kello 16, johon mennessä palautuskuorten on oltava piiritoimistossa.

Uudenmaan Sosialidemokraattien vaalivaliokunta käsittelee puoluekokousedustajista käydyn jäsenvaalin tuloksen kokouksessaan 17.3.2014, jonka jälkeen tulos julkistetaan piirin kotisivuilla: http://uusimaa.sdp.fi/.

Piirikokous vahvistaa vaalin tuloksen lauantaina 22.3. klo 10 alkaen Kervan lukion tiloissa pidettävässä piirikokouksessa.

Valitun puoluekokousryhmän ensimmäinen kokous on keskiviikkona 26.3. JHL:n tiloissa (Sörnäisten rantatie 23, 00500 Helsinki). Kahvi klo 17.00 ja varsinainen kokous alkaa klo 17.30.