Miapetra Kumpula-Natrishared image on Instagram

Mitä olis Rooma ilman näitä ihania sypressipuita... tapaamisesta seuraavaan 24min taksi, 34min bussi vai 65min kävellen? Valitsin vaihtoehdon 4 - 100 min mutkitellen kävellen pieniä teitä :)miapetrakumpula

SDPshared image on Instagram

SDP:n puoluevaltuuston puheenjohtaja Sirpa Paatero esittää rahoitusratkaisua kuntien homekorjauksiin. – Meillä on keinoja siihen, että lapsemme ja nuoremme saavat toimia terveellisissä ja turvallisissa päiväkodeissa ja kouluissa. Nyt vain tarvittaisiin toimia ja tekoja Sipilän hallitukselta, sanoi Paatero puoluevaltuuston kokouksessa. #puoluevaltuusto #sdp #homekoulut #hallitussosialidemokraatit

SDP:n puoluevaltuuston puheenjohtaja Sirpa Paatero esittää rahoitusratkaisua kuntien homekorjauksiin. – Meillä on keinoja siihen, että lapsemme ja nuoremme saavat toimia terveellisissä ja turvallisissa päiväkodeissa ja kouluissa. Nyt vain tarvittaisiin toimia ja tekoja Sipilän hallitukselta, sanoi Paatero puoluevaltuuston kokouksessa.Sosialidemokraatit SDP

Satu Taavitsainenshared image on Instagram

Liikennekaari tuli tänään päätökseensä. Jätimme vastalauseen valiokunnan mietintöön. Suomalainen nykyinen säännelty taksijärjestelmä on edullinen, luotettava, palveleva, laadukas ja saatavissa aina ja kaikkialla. Sitä ei saa alasajaa. Haluamme sen säilyvän ja sitä kehitettävän. Aika näyttää, millaiseen sekasortoon taksipalvelut ajautuvat hallituspuolueiden huonojen arvovalintojen myötä.satutaavitsaine

Kun kätilöiden kritiikki käänsi Sipilän pään sunnuntailisien leikkauksesta, niin voisiko sairaanhoitajien mielipide kääntää pään sotesta?

Maria Tolppanenshared tweet on Twitter

Valtakunnansyyttäjä syytteeseen? Kansanedustajana en voi kommentoida riippumatonta tuomioistuinta. No tämä ei ole vielä tuomioistuimessa.

Hyvää joulua!

Uudenmaan Sosialidemokraattien piirihallitus ja piiritoimisto toivottaa kaikille alueen jäsenilleen hyvää joulua ja onnellista uutta vuotta 2014! Emme lähetäneet tänä vuonna joulukortteja, vaan hankimme jo perinteeksi muodostuneen Solidaarisuus lahjan. Lahjalla piirijärjestö tukee ugandalaisia viljelijöitä.

Ugandassa viljelijät toimivat vain harvoin yhteistyössä ja viljelyssä käytettävät tuotantomenetelmät ovat hyvin perinteisiä. Solidaarisuus parantaa pienviljelijöiden elintasoa antamalla viljelykoulutusta vertaiskouluttajille. Vertaiskouluttajat saavat koulutuksessa tietoa muun muassa maissin tuotannosta, luonnonmukaisesta viljelystä, lannoitteiden käytöstä ja tuotteiden markkinoinnista. Piirijärjestön lahjoituksella kaksi vertaiskouluttajaa pääsee viisi päivää kestävään koulutukseen, jonka jälkeen kouluttajat jakavat tietoa eteenpäin omissa kylissään.

Piiritoimisto on joululomalla ja suljettu 23.12.2013-6.1.2014.

Jouluisin terveisin,

Jenny Suominen