SDPshared video on Instagram

Iso joukko ammattiin opiskelevia nuoria kokoontui tänään Helsingissä osoittamaan mieltään hallituksen koulutusleikkauksia vastaan. Ammatillisen koulutuksen leikkaukset ovat johtaneet muun muassa opetustuntien ja aloituspaikkojen vähentämiseen. Nuorten viesti kaikui selvästi ja kauas: ei koulutuksen alasajolle - arvostusta amiksille! @joonarasanen @nakkalajarvi #taisteluopetuksesta #taisteluamisopetuksesta #amistenasialla #amikset #ammattilainen #koulutus #koulutusleikkaukset #tulevaisuus #osaaminen #suomisosialidemokraatit

Sosialidemokraatit SDPshared video on Facebook

Iso joukko ammattiin opiskelevia nuoria kokoontui tänään Helsingissä osoittamaan mieltään hallituksen koulutusleikkauksia vastaan. Ammatillisen koulutuksen leikkaukset ovat johtaneet muun muassa opetustuntien ja aloituspaikkojen vähentämiseen. Nuorten viesti kaikui selvästi ja kauas: ei koulutuksen alasajolle - arvostusta amiksille!Sosialidemokraatit SDP

sirpa paateroshared tweet on Twitter

Energia-ja ilmastopolitiikassa pitäisi siirtää tavoite ja keskustelu kiertotalouteen jossa osana on puun sivuvirtojen ja kierrätyksen käyttö

- Vesien tilan paranemisella olisi suuri merkitys matkailun ja kalastuksen sekä muun virkistystoiminnan lisääntymiseksi. Nyt olisikin pohdittava, että käynnistäisimme 100-vuotiaan Suomen kunniaksi järvien puhdistustalkoot, ehdottaa SDP:n kansanedustaja Sirpa Paatero.Sosialidemokraatit SDP

Suomalaiset kahteen kastiin postin jakelussa? - Ei kiitos! Liikenne- ja viestintävaliokunnan SDP:n kansanedustajat Katja Taimela, Suna Kymäläinen ja Satu Taavitsainen esittävät hylättäväksi hallituksen ajamaa postilakia. Me emme hyväksy kansalaisten eriarvoista kohtelua. Hallituspuolueet jakavat kansan kahteen kastiin, toisille posti viitenä päivänä ja toisille kolmena päivänä viikossa.Sosialidemokraatit SDP

Eikö todella alkoholilaista saa kompromissia? Jättää valmistustaparajoitteen ja nostaa prosenttirajaa. Koko hanketta ei kannata haudata.

Ilkka Kantolashared tweet on Twitter

Sivistysvaliokunta kuulee Japanin demokrafiahaasteesta. Hedelmällisyysluku vuonna 2005 1.26. Avioitumattomuus nousussa. Syynä pienet palkat.

Maria Guzeninashared image on Instagram

Espoon valtuuston tämän vaalikauden viimeisen kokouksen kunniaksi viimeinen yhteiskuva valtuuston puheenjohtajistona. Kiitos hyvästä yhteistyöstä Sirpa ja Marika!maria_guzenina

Eero Heinäluomashared tweet on Twitter

Terrori-isku lasten-nuorten konserttiin kertoo poikkeuksellisesta julmuudesta ja elämästä vieraantumisesta. Ajatukset uhreissa ja omaisissa.

Haemme piiriimme järjestötoimitsijaa

Uudenmaan Sosialidemokraatit ry on SDP:n piirijärjestö, johon kuuluu 88 puolueosastoa ja 13 kunnallisjärjestöä.

Haemme piiriimme

JÄRJESTÖTOIMITSIJAA määräaikaiseen työsuhteeseen

Tehtävään valittavalta edellytetään kykyä itsenäiseen ja aloitteelliseen työskentelyyn, vaalikampanjan koordinaatiotaitoa, viestintätaitoja ja kokemusta SDP:n järjestötoiminnasta sekä taloushallinnon tuntemusta. Tehtävään soveltuva koulutus ja IT-taidot lasketaan eduksi.

Järjestötoimitsija koordinoi kunnallisjärjestöjen Uudenmaan vaalipiirin alueella toteuttamaa kunnallisvaalikampanjaa (huhtikuu 2017), vastaa Uudenmaan piirin valmistautumisesta puoluekokoukseen (helmikuu 2017), valmistelee piirihallituksen kokoukset ja toimii piirihallituksen sihteerinä.

Palkkaus- ja muut edut määräytyvät SDP:n ja Järjestötoimitsijain liiton välisen työehtosopimuksen mukaisesti. Työ sisältää ilta- ja viikonlopputyötä. Työ alkaa 1.9.2016 ja päättyy 31.8.2017.

Hakemukset pyydämme toimittamaan 16.5.2016 klo 16.00 mennessä sähköpostitse jenny.suominen@sdp.fi. Tiedusteluihin vastaavat piirin puheenjohtaja Anne Karjalainen gsm 050 539 0744 ja toiminnanjohtaja Jenny Suominen gsm 050 491 1401.