Miapetra Kumpula-Natrishared image on Instagram

Mitä olis Rooma ilman näitä ihania sypressipuita... tapaamisesta seuraavaan 24min taksi, 34min bussi vai 65min kävellen? Valitsin vaihtoehdon 4 - 100 min mutkitellen kävellen pieniä teitä :)miapetrakumpula

SDPshared image on Instagram

SDP:n puoluevaltuuston puheenjohtaja Sirpa Paatero esittää rahoitusratkaisua kuntien homekorjauksiin. – Meillä on keinoja siihen, että lapsemme ja nuoremme saavat toimia terveellisissä ja turvallisissa päiväkodeissa ja kouluissa. Nyt vain tarvittaisiin toimia ja tekoja Sipilän hallitukselta, sanoi Paatero puoluevaltuuston kokouksessa. #puoluevaltuusto #sdp #homekoulut #hallitussosialidemokraatit

SDP:n puoluevaltuuston puheenjohtaja Sirpa Paatero esittää rahoitusratkaisua kuntien homekorjauksiin. – Meillä on keinoja siihen, että lapsemme ja nuoremme saavat toimia terveellisissä ja turvallisissa päiväkodeissa ja kouluissa. Nyt vain tarvittaisiin toimia ja tekoja Sipilän hallitukselta, sanoi Paatero puoluevaltuuston kokouksessa.Sosialidemokraatit SDP

Satu Taavitsainenshared image on Instagram

Liikennekaari tuli tänään päätökseensä. Jätimme vastalauseen valiokunnan mietintöön. Suomalainen nykyinen säännelty taksijärjestelmä on edullinen, luotettava, palveleva, laadukas ja saatavissa aina ja kaikkialla. Sitä ei saa alasajaa. Haluamme sen säilyvän ja sitä kehitettävän. Aika näyttää, millaiseen sekasortoon taksipalvelut ajautuvat hallituspuolueiden huonojen arvovalintojen myötä.satutaavitsaine

Kun kätilöiden kritiikki käänsi Sipilän pään sunnuntailisien leikkauksesta, niin voisiko sairaanhoitajien mielipide kääntää pään sotesta?

Maria Tolppanenshared tweet on Twitter

Valtakunnansyyttäjä syytteeseen? Kansanedustajana en voi kommentoida riippumatonta tuomioistuinta. No tämä ei ole vielä tuomioistuimessa.

Haemme piiriimme järjestötoimitsijaa

Uudenmaan Sosialidemokraatit ry on SDP:n piirijärjestö, johon kuuluu 88 puolueosastoa ja 13 kunnallisjärjestöä.

Haemme piiriimme

JÄRJESTÖTOIMITSIJAA määräaikaiseen työsuhteeseen

Tehtävään valittavalta edellytetään kykyä itsenäiseen ja aloitteelliseen työskentelyyn, vaalikampanjan koordinaatiotaitoa, viestintätaitoja ja kokemusta SDP:n järjestötoiminnasta sekä taloushallinnon tuntemusta. Tehtävään soveltuva koulutus ja IT-taidot lasketaan eduksi.

Järjestötoimitsija koordinoi kunnallisjärjestöjen Uudenmaan vaalipiirin alueella toteuttamaa kunnallisvaalikampanjaa (huhtikuu 2017), vastaa Uudenmaan piirin valmistautumisesta puoluekokoukseen (helmikuu 2017), valmistelee piirihallituksen kokoukset ja toimii piirihallituksen sihteerinä.

Palkkaus- ja muut edut määräytyvät SDP:n ja Järjestötoimitsijain liiton välisen työehtosopimuksen mukaisesti. Työ sisältää ilta- ja viikonlopputyötä. Työ alkaa 1.9.2016 ja päättyy 31.8.2017.

Hakemukset pyydämme toimittamaan 16.5.2016 klo 16.00 mennessä sähköpostitse jenny.suominen@sdp.fi. Tiedusteluihin vastaavat piirin puheenjohtaja Anne Karjalainen gsm 050 539 0744 ja toiminnanjohtaja Jenny Suominen gsm 050 491 1401.