Miapetra Kumpula-Natrishared image on Instagram

Mitä olis Rooma ilman näitä ihania sypressipuita... tapaamisesta seuraavaan 24min taksi, 34min bussi vai 65min kävellen? Valitsin vaihtoehdon 4 - 100 min mutkitellen kävellen pieniä teitä :)miapetrakumpula

SDPshared image on Instagram

SDP:n puoluevaltuuston puheenjohtaja Sirpa Paatero esittää rahoitusratkaisua kuntien homekorjauksiin. – Meillä on keinoja siihen, että lapsemme ja nuoremme saavat toimia terveellisissä ja turvallisissa päiväkodeissa ja kouluissa. Nyt vain tarvittaisiin toimia ja tekoja Sipilän hallitukselta, sanoi Paatero puoluevaltuuston kokouksessa. #puoluevaltuusto #sdp #homekoulut #hallitussosialidemokraatit

SDP:n puoluevaltuuston puheenjohtaja Sirpa Paatero esittää rahoitusratkaisua kuntien homekorjauksiin. – Meillä on keinoja siihen, että lapsemme ja nuoremme saavat toimia terveellisissä ja turvallisissa päiväkodeissa ja kouluissa. Nyt vain tarvittaisiin toimia ja tekoja Sipilän hallitukselta, sanoi Paatero puoluevaltuuston kokouksessa.Sosialidemokraatit SDP

Satu Taavitsainenshared image on Instagram

Liikennekaari tuli tänään päätökseensä. Jätimme vastalauseen valiokunnan mietintöön. Suomalainen nykyinen säännelty taksijärjestelmä on edullinen, luotettava, palveleva, laadukas ja saatavissa aina ja kaikkialla. Sitä ei saa alasajaa. Haluamme sen säilyvän ja sitä kehitettävän. Aika näyttää, millaiseen sekasortoon taksipalvelut ajautuvat hallituspuolueiden huonojen arvovalintojen myötä.satutaavitsaine

Kun kätilöiden kritiikki käänsi Sipilän pään sunnuntailisien leikkauksesta, niin voisiko sairaanhoitajien mielipide kääntää pään sotesta?

Maria Tolppanenshared tweet on Twitter

Valtakunnansyyttäjä syytteeseen? Kansanedustajana en voi kommentoida riippumatonta tuomioistuinta. No tämä ei ole vielä tuomioistuimessa.

Arto Bryggare suuntaa vaalikentille

Arto Bryggare asettui kansanedustajaehdokkaaksi Uudenmaan vaalipiiriin.

Hän on 57-vuotias ja koulutukseltaan kaupp.tiet.kand.

Hänet on valittu kansanedustajaksi ensimmäisen kerran Helsingin vaalipiiristä vuoden 1995 eduskuntavaaleissa. Toiselle kaudelle hänet valittiin vuoden 2003 vaaleissa. Eduskunnassa Bryggare oli talousvaliokunnan, tulevaisuusvaliokunnan ja suuren valiokunnan jäsen.

Bryggare näkee talouden ongelmat ajankohtaisiksi, kuten myös silloin kun hänet ensimmäisen kerran valittiin eduskuntaan. Samoilta ihmisilta ei aina talouden kriisitilanteissa saa ottaa. Tässä on noudatettava oikeudenmukaisuutta.

Bryggare vertaa ehdokkaaksi lähtöä tässä vaiheessa pikamatkaan, mistä hänellä on myös kokemusta. Tärkeää kampanjassa on ihmisten kohtaaminen ja ennen kaikkea kuunteleminen. Paras tapa tässä on tavata mahdollisimman paljon kansalaisia kiertämällä vaalikenttää.

SDP:llä on nyt julkistettu kaikki 35 ehdokasta, joista kolmesta viimeksi nimetystä piirihallitus teki päätöksen keskiviikkona 4.3. Ehdokaslista on sukupuolten suhteen tasapainossa, listalla on 18 naista ja 17 miestä. Lista on alueellisesti ja ikärakenteeltaan hyvin kattava. Nuorin ehdokas on iältään 21 vuotta ja listan nestorilla on ikää 72 vuotta.

Perjantaina 6.3. julkistettiin Tommi Läntisen ja Timo Harakan ehdokkuus ja loput aiemmin nimetyt ehdokkaat löytyvät osoitteesta http://uusimaa.sdp.fi/ajankohtaista/eduskuntavaalit