Kristiina Salonenshared image on Instagram

Vierailin tänään Kamu-Tuvalla Raumalla. Tapasin siellä upean joukon kehitysvammaisia nuoria, jotka halusivat puhua mm. erityisnuorten mahdollisuudesta harrastaa, kaupungin liikenneyhteyksistä, Donald Trumpista ja koulukiusaamisesta. Fiksuja ja ajattelevia nuoria, jotka vierailevat kerran kuussa Kamu-tuvalla viikonlopun vietossa itsenäistymistä ohjaajien avulla harjoittelemassa. Olipa kiva vierailu! #satshp #kamu-tupakristiinasalonen

Ilmari Nurminenshared image on Instagram

Mulla on ollut joitain kuukausia pt @hannakatariinaseikola ja sopimus jatkuu ainakin pari vuotta vielä 😁Hanna on kyl huikee ja osaava tyyppi. Kaiken lisäksi meistä on tullut vielä ystäviäkin 😙Sattumalta molemmat on lähtenyt maailmalle vielä Sastamalasta. Tällä viikolla salilla kuultua: Mies: Hei nyt tonne salille ei voi mennä kun generaattorissa on vika, eli laitteisiin ei tuu virtaa. Mä: Häh?!? Me käytetään kyl lihasvoimaa... Mies: Aivan, no mä oon käsittänyt, että täällä jengi painaa napista ja kone laittaa lihakset liikkeelle. Mä: haha 😂nurminenilmari

Tytti Tuppurainenshared image on Instagram

Aamu sarastaa Hietaniemen hautausmaalla. - Ellemme varmuudella tiedä, kuinka tulee käymään, olettakaamme, että kaikki käy hyvin. Presidentti Mauno Koivistotyttitup

Antti Lindtman jatkamaan varapuheenjohtajana

Uudenmaan Sosialidemokraattien piirihallitus toivoo, että Antti Lindtman hakee jatkokautta SDP:n varapuheenjohtajana. Lindtman on saanut paljon myönteistä palautetta SDP:n järjestökentältä varapuheenjohtajakaudestaan 2012-2014. Hänen ahkeraa kiertämistään SDP:n yhdistyksissä ympäri maan sekä luotettavaa esiintymistään on kiitelty.

Lindtman on kertonut ilmoittavansa jatkoaikeistaan maaliskuun alkupuolella.

Lisätietoja:

Anne Karjalainen